A Facebook is lassan webshoppá válik

Tegnap nem csak a Google mutatta be saját eker megoldását, amely a mobilon megjelenő termékhirdetésekből varázsol mini webáruházakat, hanem a Facebook is villantott egyet magából.

Facebook webárház

Az egyelőre szűk körben tesztelt funkció lényege egy „Shop” szekció az „About” részén egy Facebook oldalnak, ahol akár egy „Buy” gomb is megjelenhet, így a teljes rendelési és fizetési folyamat a közösségi oldal felületén zajlik le, ami látszólag win-win helyzet, hisz az eladó értékesít, a Facebook pedig nem engedi ki saját felületéről a felhasználót, de azért ha jobban végig gondoljuk ez és a Google megoldása is végtelenül leegyszerűsíti a rendelési folyamatot, aminek így elveszik a mérhetősége és a lehetőség, hogy a saját weboldalunkon, a saját eszközeinkkel javítsunk a bevételen különféle cross sell megoldásokkal.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink