Nő Facebook retargeting használata AdRoll-on

Új elemzést adott ki az AdRoll, a világ egy vezető retargeting cége. A jelentés szerint a saját rendszereiken keresztül Facebook remarketingre költött pénzek jelentősen nőttek idén az előző évhez képest.

AdRoll: Facebook Retargeting

A remarketing egy nagyszerű technológia, ami ma már sok cég életében épp olyan alapértelmezetten kezelt lehetőség, mint az, hogy hirdessünk a Keresőben. A JabJab-nál sem marad ki természetesen sehonnan 🙂

A jelenés szerint (talán annyira nem meglepő módon) a Facebook retargeting hozzáadása a mixhez jelentősen nagyobb elérést, olcsóbb kattintási árakat és ezen keresztül olcsóbb CPA-t eredményezett a legtöbb hirdetőnél.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért AdRoll-on keresztül tolja valaki a Facebook remarketinget, amikor az elérhető a közösségi oldal saját hirdetéskezelőjében is: bár az AdRoll vélhetően azért rátesz némi hasznot a CPM árakra, emellett egy saját algoritmussal dönti el, hogy kinek mikor milyen hirdetést kell megjeleníteni. Így például bár a Facebook rendelkezik saját dinamikus remarketing eszköztárral, az AdRoll-on keresztül akár egészen más eredmények születhetnek.

A dinamikus remarketingről és annak lehetőségeiről, így az AdRoll-ról is ingyenes webináriumot tartunk. Aki még esetleg nem iratkozott fel az értesítőre, az tegye meg mihamarabb, mert nem csak hirdetésekről, de webanalitikáról is megismerhet érdekes és hasznos információkat és lehetőségeket.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink