Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá
Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki
Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki
Sokszor láttunk már olyan feltörekvő cégeket, ahol nagy reményekkel indultak (volna) neki a nyugat-európai piacoknak. Van azonban egy fontos bökkenő: a kattintási árak tőlünk nyugatabbra
A legtöbb témára jellemző, hogy az emberek egész évben keresik. Ez általában jó érv az ellen is, hogy Karácsony miatt leálljunk a hirdetésekkel. Igaz ugyan, hogy
A hirdetések során még mindig sokszor kulcsszavakban és weboldal témákban gondolkodunk, pedig ma már számos eszközünk van arra, hogy ennél szofisztikáltabb módon hirdessünk. Gondoljuk át
Ismerkedj meg az attribúció fogalmával, kezdj el elemezni legalább egy modell segítségével is. A témáról korábbi webináriumunkban is beszéltünk.
Sok éve hallhatjuk az ipar jeles képviselőitől, hogy jön a mobil éve vagy épp már itt van a mobil éve. A valóságban a mobil folyamatosan
Az AdWords számos érdekes és értékes célzási lehetőséget ad. De csak kevesen tudják, hogy a célzásokkal nem csak fekete/fehér döntéseket hozhatunk. Lehetőségünk van arra is,
Szokás a YouTube hirdetéseket a TV hirdetésekkel párhuzamba állítani, pedig a YouTube videó hirdetéseknek számos eleme lehet, amelyet egy TV hirdetés nem tud: a kártyákkal,
Néha olyan dolgokon múlnak a konverziók, amire nem is gondolunk előre: egy weboldal is csak programkódok sora, amelyeknek lehet olyan állapota, amikor hibára futnak. De
Ha már nagyon tuti a landing oldalad, merj nagyobbat merni a célközönségből. Néha egészen más stratégiák hozhatnak sikert a direkt sales üzenetek helyett. Egy rövid
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel