Fogorvosokról ismét

Dátum: 2014. 07. 17.


Pár évvel ezelőtt (pontosan 2 éve) írtam egy keserű bejegyzést, amit a sokadik megbízhatatlan és csak munkát (de bevételt nem) jelentő fogorvosi megbízás váltott ki.

Azóta persze érdekes fordulatot vett az életünk, szerződtünk egy fogászattal. Minden ígérgetésem, fogadalmam ellenére. És …….., nem bántuk meg…

De vajon mi lehet a különbség azon fogászatok akikről írtam, és ezen fogászat között? Elmondom.

Itt mindenki azt csinálja, amihez ért. 

Vagyis a fogász fogat gyógyít, a cégvezető céget vezet, a tulajdonos a stratégiát alakítgatja, döntéseket hoz, az IT a számtek alapokat teremti meg a munkához, a marketinges pedig marketingel. És ez a NAGY titok.

Amikor a marketingről beszélgetünk, akkor a javaslatainkat meghallgatják, ha nem értik kérdeznek, ha nem értenek vele egyet akkor ellenzik, esetleg megfordítják, és ők javasolnak dolgokat, vagyis olyan a munka, amilyennek lennie kell.

Igaz, a tulajdonos nem fogorvos. Talán ez lenne a titok?

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Fogorvosokról ismét