Legnagyobb hiba

Tartalomjegyzék

A napokban hallottam egy, AdWords-ben aktívan dolgozó cég marketingesétől, hogy akkor innentől a havi 2,5M Ft-os adómentes határ alatt kell maradni, mert onnantól már adózni kell.

Ugyancsak szakmabeli mondta, hogy akkor innentől keresni kell az alternatív megoldásokat, mert a PPC ettől kezdve drága.

A legnagyobb hiba. 

Hogy mire gondolok? Arra, hogy ma már egy cégvezető nem tud jó munkát végezni ha nem ért a számokhoz. De a marketinges skillek közül is az egyik legfontosabb a számok ismerete, értelmezése.

Vagyis a legnagyobb hiba ilyen ökörségeket kijelenteni, számolás nélkül.

Drágább lett a PPC innentől? Igen, drágább.
Akkor nem kell tovább ott hirdetni? De, kell, csak a számok torzultak az adó és egyéb terhek mértékével.

Aki elköveti azt a hibát, hogy hasravág, mert nincs kedve adót fizetni, vagy mert  innentől ez az ő kis szabadságharca, az elköveti a legnagyobb hibát. Nem számol.

Hasonlítóssá válik a gyermekhez, aki hisztiből nem eszi meg a gyümölcsöt, vagy a kamaszhoz aki dacból nem megy el a pótvizsgára, vagy a közeli ismerőshöz, aki dacból nem hajt fel az autópályára, mert azt ő már egyszer kifizette (igaz), és nem hajlandó érte még továbbiakban fizetni.

De az üzleti életben nem a dacos szabadságharcosok a sikeresek. Hanem az okos, józan döntéseket hozó, számokat ismerő és szerető emberek, az általuk vezett cégek.

Nem az a lényeg, hogy drágább, hanem továbbra is változatlan a kérdés: Megéri? Hasonlítani kell az alternatívákhoz, azok áraihoz, megtérüléséhez, számolni kell és gondolkodni.

Különben elköveted a legnagyobb hibát, nem számolsz, és ezzel a versenyben hátrébb kerülsz, elbuksz.

Hiába van neked igazad, ha közben tönkremész.

El lehet kezdeni számolni.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink