Volt már hírekben gazdagabb hetünk is, ami persze nem azt jelenti, hogy ne jutott volna minden napra valami érdekesség, de mi ezen belül is szokás szerint rostálunk 🙂
Most főleg Google háztájról jöttek újdonságok, érdekességek, nézzük is meg, mi minden:
Változó AdWords konverziók
Nemsokára alaposan megváltozik az, ahogy az AdWords számolja a konverziókat. Igazából a konverziós oszlopok számítási modellje változik, vagyis az, ahogy egy-egy mért konverzió bizonyos metrikáknál megjelenik vagy nem jelenik meg. Na ez így biztos elég homályos, szóval iszkiri nézzétek meg bővebben leírva 🙂
Új mobil hirdetési formák teszt alatt
Az AdSense oldaláról olvastuk, hogy a Google két új megjelenési formát tesztel. Egyik nagyobb kérdéseket vet fel, mint a másik és bár kattintások szempontjából biztos „értékesek” lesznek, kérdés, hogy mennyiben eszkalálja tovább az egyre több helyen kitárgyalt hirdetés blokkoló parát.
Főleg annak tudatában, hogy Apple eszközökön az iOS 9 startjával ez még nagyobb gondot jelent már most a mobil weben.
Növekvő Facebook remarketing használat
Az AdRoll tett közzé egy elemzést a saját kampányaikat feltúrva és azt látják, hogy egyre többen használják már a Facebookok remarketing/retargeting célokra. Nálunk is egyre többször jön elő az igény és a lehetőség, hogy erre mozduljunk tovább, szóval csak bólogatni tudunk.
Hétvégi videó ajánló
Egyre borúsabb hétvégék elé nézünk, így egyre inkább a fedett helyen elérhető programok felé nézhetünk, ha ki akarunk kapcsolódni két munkahét között. Ha netán ez nem jönne össze, miért is ne töltsünk egy kis időt azzal, hogy saját tudásunkat bővítsük? 🙂
Ehhez továbbra is toljuk hétvégi videó ajánlóinkat, ahol nagyjából max 1 órás, tartalmas videókat veszünk elő, ahol mindenféle okosságot lehet tanulni. Ezúttal saját tartalmat vettünk elő, amiben a Gmail Hirdetésekről tanulhatunk meg pár okosságot:
Indián nyár volt a héten és máris nyakunkon a következő…