- Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért?
- Szeretnél elmélyülni a mérések beállítási lehetőségeiben?
- Megtanulni, milyenek a jó A/B tesztek?
- Megismerni a Google Marketing Platform prémium termékeit?
- Legyél junior analytics specialista csapatunkban!
Kik vagyunk?
Most jöhetne ide, hogy a JabJab Online Marketing mennyire innovatív és fejlődő cég (egyébként az), meg hogy kigyúrtuk magunkat mindenféle földi jóból, de nem írjuk. Ezt kb. minden ügynökség elmondja magáról, nem is szeretnénk elvitatni több versenytársunktól sem ezt, nálunk pedig majd megtapasztalod.
Azt talán fontos kiemelni magunkról, hogy a csapat home office-ban dolgozik. Ez egyszerre jó és akár rossz lehetőség is, nem mindenki készült fel rá. Bővebben erről podcastunk home office részében beszéltünk.
Ja igen: Google Analytics 360 viszonteladók vagyunk. Ilyen ügynökségből azért még a régióban sincs túl sok 😎
Kit keresünk?
Na de beszéljünk inkább arról, hogy mi mit értünk “junior analytics specialista” alatt 🙂
- legalább 1 éve legalább heti, de inkább napi szinten bújod az Analytics felületét válaszokat keresve (na jó, ha csak 2-3 naponta, az is már teljesen jó)
- vagy meg van vagy a felvételed után 3 hónapon belül vállalod egyéni Analytics képesítésed megszerzését
- használtál már Google Tag Manager-t, de nem várunk el komplex megoldásokat, ugyanakkor tök jó, ha pár alap mérőkódot már be tudtál tenni, esetleg 1-1 kattintás mérést
Nice to have
Aztán ugye vannak azok a bizonyos előnyök című fejezet, amivel ha rendelkezel, erősen javulnak az esélyeid:
- Ha használtál már Google Optimize-t, kapsz egy vastag piros pontot
- Ha készítettél már riportot Google Data Studio-ban, az még egy kövér piros pont
- Ha esetleg dolgoztál már Google Analytics 360 / Google Tag Manager 360 / Google Optimize 360 termékekkel és ismered (valamennyire) ezeket a prémium funkciókat, na az meg maga a tömör gyönyör!
- Láttál már PPC kampányokat, ismered az ezekkel kapcsolatos fogalmakat
A fentiek mindegyike plusz pontért megy, nem elvárás, ezt szeretnénk kihangsúlyozni!
Amit kínálunk
Jaj hát a mit kínálunk rész mindig a kedvencem, lássuk csak:
- lesz mentorod: nálunk a junior azt jelenti, hogy van melletted egy senior, aki segít a fejlődésben, a hibák feltárásában
- versenyképes fizetés, mindenképpen
- extra juttatások, az is van
- cafetéria: erről nekem mindig a kávé jut eszembe, na arra direktben nem kapsz, de kelleni fog belőle sok 🙂
- fejlődési lehetőség
- Google Marketing Platform Partnerként nagyon sok Google Analytics, Tag Manager, Optimize funkciót előre kipróbálunk és tesztelünk
- Hozzáférés a tantermi tanfolyamaink anyagaihoz
- Hozzáférés a data csapat tudásbázisához: nálunk nem szégyen, hanem elvárás kérdezni egymástól, ha elakadsz vagy kellene egy ötlet, gondolat
- fiatalos csapat, of kórz
- vért 🙂
- verejtéket 🙂
- kínokat 🙂
Na de hogy ne csak a sablonokat puffogtassuk: életünk az önfejlesztés, szeretünk kipróbálni új eszközöket, szóval ha érdekel az ilyesmi, sőt, úgy érzed, hogy hozzá tudnál adni az egészhez, mindenképpen várunk!
Pár dolog még
- otthonról fogsz dolgozni, alapvetően saját időbeosztásodban, ami elsőre királyul hangzik, de nem mindenkinek fekszik jól, ezt jól gondold át
- hogy mennyit keresel, az alapvetően rajtad áll, erről majd inkább akkor, ha már kapcsolatba léptünk
- nem bánjuk, ha van saját ügyfeled, sőt, bátorítunk, hogy ne csak egy lábon állj, de azért a szíved felénk húzzon 🙂
Mit mondd egy leendő kollégád?
Miért jó a JabJabnál dolgozni? … mert az ország keleti csücskében élve is értékes tagja lehetek egy elismert szakértői közösségnek, mert végre vezetőim vannak nem főnökeim, és a rugalmas munkavégzés itt nemcsak clickbait.
Horváthné Kovács Melinda, Analytics specialista, JabJab
Így lehetsz nálunk junior analytics specialista
Ehhez a pozícióhoz nem kérünk túl sokat, egyszerűen vedd fel a kapcsolatot velünk hagyományos módon, amikor megkaptad a visszaigazolást a kapcsolatfelvételről, akkor egy válasz emailben küld el nekünk a szakmai (!) önéletrajzod és a LinkedIn adatlapod URL-jét.
Ezen kívül írd le nekünk, hogy mi volt eddig a 3 legdurvább analitika feladat, amiben benne voltál (lehet mérés beállítás, riport készítés, elemzés, stb).