Tag Manager

Amikor bevezette a Google, akkor még csak annyit láttam benne, hogy milyen klassz lesz, mert egy helyről lehet kezelni az összes, az oldal kódjába illesztett mérőkódot. Vagyis az IT betolja a Tag Manager container kódot (amely olyan mint egy digitális reklámtábla a weboldalban), és attól függően hogy mi történik, vagy mit akarunk, mi meg tudunk rajta jeleníteni mindenféle kódokat. Konverziós kódot, remarketing kódokat, analytics kódot, analytics mikrokonverziós pontokat, stb.

Persze tévedtem.

Tomi (@duracelltomi) elkezdte megmutatni, és a felénél már szédültem. És akkor még csak az eleje volt. Csak elméletben olyan egyszerű mint amennyire elsőre a lenti videón tűnik:

Mint mindennek, ennek is megvannak a maga mélységei, trükkjei, és veszélyei is.

Hogy a kezdő szinttől a haladóig mindenkinek meg tudjuk mutatni hogy mire és hogyan használható a Tag Manager, elkészült egy két alkalmas tanfolyam, amelyben az első rész főleg a marketingeseknek ajánlott, a második pedig azoknak, akik az alapokon túl akarnak lépni, és látni szeretnék a biztonsági szintektől a kódolási, makró és egyéb trükkökig, mélységében a rendszert.

A helyszín: Google Ground
Időpont: Május 6 és 8.

(x)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink