Amikor bevezette a Google, akkor még csak annyit láttam benne, hogy milyen klassz lesz, mert egy helyről lehet kezelni az összes, az oldal kódjába illesztett mérőkódot. Vagyis az IT betolja a Tag Manager container kódot (amely olyan mint egy digitális reklámtábla a weboldalban), és attól függően hogy mi történik, vagy mit akarunk, mi meg tudunk rajta jeleníteni mindenféle kódokat. Konverziós kódot, remarketing kódokat, analytics kódot, analytics mikrokonverziós pontokat, stb.
Persze tévedtem.
Tomi (@duracelltomi) elkezdte megmutatni, és a felénél már szédültem. És akkor még csak az eleje volt. Csak elméletben olyan egyszerű mint amennyire elsőre a lenti videón tűnik:
Mint mindennek, ennek is megvannak a maga mélységei, trükkjei, és veszélyei is.
Hogy a kezdő szinttől a haladóig mindenkinek meg tudjuk mutatni hogy mire és hogyan használható a Tag Manager, elkészült egy két alkalmas tanfolyam, amelyben az első rész főleg a marketingeseknek ajánlott, a második pedig azoknak, akik az alapokon túl akarnak lépni, és látni szeretnék a biztonsági szintektől a kódolási, makró és egyéb trükkökig, mélységében a rendszert.
A helyszín: Google Ground
Időpont: Május 6 és 8.
(x)