Tag Manager

Dátum: 2014. 04. 01.


Amikor bevezette a Google, akkor még csak annyit láttam benne, hogy milyen klassz lesz, mert egy helyről lehet kezelni az összes, az oldal kódjába illesztett mérőkódot. Vagyis az IT betolja a Tag Manager container kódot (amely olyan mint egy digitális reklámtábla a weboldalban), és attól függően hogy mi történik, vagy mit akarunk, mi meg tudunk rajta jeleníteni mindenféle kódokat. Konverziós kódot, remarketing kódokat, analytics kódot, analytics mikrokonverziós pontokat, stb.

Persze tévedtem.

Tomi (@duracelltomi) elkezdte megmutatni, és a felénél már szédültem. És akkor még csak az eleje volt. Csak elméletben olyan egyszerű mint amennyire elsőre a lenti videón tűnik:

Mint mindennek, ennek is megvannak a maga mélységei, trükkjei, és veszélyei is.

Hogy a kezdő szinttől a haladóig mindenkinek meg tudjuk mutatni hogy mire és hogyan használható a Tag Manager, elkészült egy két alkalmas tanfolyam, amelyben az első rész főleg a marketingeseknek ajánlott, a második pedig azoknak, akik az alapokon túl akarnak lépni, és látni szeretnék a biztonsági szintektől a kódolási, makró és egyéb trükkökig, mélységében a rendszert.

A helyszín: Google Ground
Időpont: Május 6 és 8.

(x)

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Tag Manager