Referenciáink

Rólunk mondták »


  • Élménypláza

    Élménypláza

    Élményekből sosem elég, hisz ki gondolta volna, hogy sportautóba is könnyedén be lehet ülni még ha csak egy fél órára is vagy hogy nem is olyan elérhetetlenek extrém élmények földön, vízen, levegőben…

    Az Élménypláza számos nagyszerű élmény online értékesítésével foglalkozik, ahol a mérések megfelelő beállításán túl a PPC kampányok kezelése is feladatunk. Mivel az új élmények megjelenése nem feltétlenül jár együtt azzal, hogy erre a felhasználók azonnal keresnek is, folyamatosan gondolkodunk kell azon, hogyan keltsük fel az érdeklődést ezekre költséghatékonyan.

  • Rossmann

    Rossmann

    A Rossmann az egyik legnagyobb bolthálózattal rendelkező drogéria igen erős online jelenléttel.

    Feladatunk a webáruház forgalmának növelése, az erősebb kampány időszakok megfelelő stratégiai tervezése és a kampányok kezelése, a mobil applikációk hirdetése. Ezen felül számos haladó Google Analytics mérést vezettünk be, amellyel a Rossmann még mélyebben tudja megérteni a felhasználók viselkedését a webshopban és ezzel komolyabb üzleti döntéseket tud meghozni.

  • Ingatlan.com

    Ingatlan.com

    Az Ingatlan.com hirdetéseinek elkészítése nagy kihívás volt számunkra. Egy több százezres adatbázissal rendelkező oldal hirdetéseit kezelni nem mindennapi feladat, ráadásul a téma erősen szezonális.

    Már azelőtt futottak AdWords hirdetések, hogy mi átvettük a fiókjukat.

    Első dolgunk volt kidolgozni egy fenntartható frissítési megoldást, amivel biztosítható, hogy a munkánk nem abból fog állni, hogy napi 8 órában kapcsolgatjuk a fiókban, mely településeket kell éppen hirdetni és melyiket nem.

    Több AdWords Scriptet is írtunk nekik, amelynek segítségével az új települések, új ingatlan típusokhoz tartozó hirdetések létrehozása ma már teljesen automatizált és ma is azon dolgozunk, hogy egy ekkora méretű fiókban a megfelelő dashboard-okat hozzuk létre annak érdekében, hogy azonnal észlelni lehessen annak bármelyik pontján a problémát.

    Alkalmanként Google Analytics témában is tanácsot adunk nekik.

  • Olcsóbbat.hu

    Olcsóbbat.hu

    Az Olcsóbbat ár-összehasonlító oldal keresőmarketing kampányait 6 évig menedzseltük, amely Google AdWords Sikertörténetként került ki ügynökségünk dicsőségfalára.

    Kezdetben, 60.000 darabos kulcsszókészlet eléréséig kézzel vittük fel a kampányokat. A nagyon széles termékkör miatt long-tail stratégiát követtünk, specifikus keresőszavakra hirdetve, amely sikeres stratégiának bizonyult.

    Azonban az oldalon lévő termékek kiterjedt száma és gyors változása miatt a fiók manuális bővítése, menedzselése nagy kihívást jelentett, így szükség volt némi automatizálásra, amelyhez a Google API segítségét hívtuk. Ezáltal pár tízezerből többmilliós kulcsszókészlettel rendelkező, nagyon kiterjedt fiók lett (a fiókba maximálisan felvihető kulcsszavak limitjét is fel kellett emeltetnünk).

  • VitalEurope

    VitalEurope

    A VitalEurope fogászati turizmussal foglalkozó cég. Magyarországi klinikájuk az egyik legtöbb székkel rendelkező rendelő az országban.

    Feladatunk a cég által megjelölt célországból minél több jelentkezőt gyűjteni főleg magyarországi kezelésekre.

    Mivel a projekt sok nyelvű weboldalt ölelt fel, Google Tag Manager segítségével megoldottuk nekik, hogy ezek méréseit ne kelljen egy új nyelv elindulása során újra és újra beállítani.

    Azt is fontos tudni, hogy egy fogászati kezelés meglehetősen hosszas idő, főleg, mire valódi bevétel keletkezik belőle. Fontos ezért azt is mérni, hogy mi történik a jelentkezőkkel, miután kitöltötték az online kérdőívet. Ehhez az elsők között használtuk fel a Universal Analytics Measurement Protocol eszközét még akkor, amikor csak bétaként volt elérhető. Ezzel a cég most már a teljes értékesítési folyamatot láthatja a webanalitikában, számunkra is látható, honnan érkeznek valóban értékes jelentkezők.

  • Stilago

    Stilago

    A Stilago esetében fokozottan érvényes volt a konverziós szemlélet. A megfelelő költség / konverzió elérése a különféle kampánycéloknál vastag és következetes vonalat húzott nekünk nap mint nap. Az egyes célok eltérő megközelítést is igényeltek, így nagy odafigyeléssel kellett az AdWords egyes eszközeit (pl Display hálózat, remarketing megoldások, GMail Sponsored Promotion) ezekhez hozzáilleszteni.

    A határozott célszámok és így a pozitív ROI elérése érdekében nagy szerepet kaptak a jól konvertáló long tail kulcsszavak.

     

  • Kerítésrendszerek

    Kerítésrendszerek

    A Kerítésrendszerek Kft. akkor keresett meg minket, amikor néhány éve bedőlt a piacuk és az online stratégiájuk megvalósításához kerestek partnert. Az osztrák PPC hirdetések eredményeit látva, hamarosan a magyarországi honlapjaik keresőhirdetéseit is elindítottuk, a B2B és B2C iparágban egyaránt.

    Online portfóliójuk azóta is folyamatosan bővül, tematikus weboldalakat és webshopokat hoznak létre, amellyel területükön úttörőknek számítanak. Alkalmanként Google Tag Manager és Analytics témában is tanácsot adunk nekik.

  • Neckermann

    Neckermann

    A Neckermann utazási irodát talán nem is kell részletesen bemutatni, Magyarországon és Európa más országaiban is meghatározó szereplői az utazási piacnak.

    Komplex weboldalukon segítettünk beállítani a megfelelő méréseket, ugyanezt megtettük, amikor egy teljes redesign történt néhány évvel ezelőtt. Mivel folyamatosan változik, épp mely úti célok, mely országok felkapottak, ezért az év minden időszakában folyamatos a munka, kritikusan fontos észrevenni a különböző szezonok elejét és végét, hogy maximálni lehessen a profittömeget.

  • Alkupon

    Alkupon

    Az Alkupon egyike a magyar kupon piac meghatározó résztvevőinek. Nem gyűjtő oldal, hanem önálló ajánlatokkal operáló cég.

    Mint a legtöbb kupon oldalon, itt is sokszor rövid ideig vannak fent az ajánlatok, így fontos az odafigyelés, a napi szintű elemzés és karbantartás.

  • Géndiagnosztika

    Géndiagnosztika

    Az ország egyik vezető magán egészségügyi intézményének; az Istenhegyi Géndiagnosztikai, Nőgyógyászati és Családtervezési Centrum keresőmarketing kampányaiban működünk közre állandó partnerként. Feladatunk az, hogy minél több bejelentkezőt hozzunk a centrumba az AdWords hirdetésekkel.

  • Mizo

    Mizo

    A Mizo-t senkinek sem kell bemutatni, már csak azért sem, mert az eddigi kampányaink során majdnem biztos, hogy már találkozott valamely termékcsoportjuk vagy szezonális akciójuk hirdetéseivel.

    Elsősorban szezonális, rövid de intenzív PPC kampányokat futtattunk számukra, gyakran YouTube hirdetésekkel támogatva.

     

  • Pote-mix

    Pote-mix

    A Pote-Mix egy speciális étrend-kiegészítő készítmény, kizárólag férfiak számára. A cég komoly konkurencia harcba keveredett egy versenytárs termékkel, amely a Kereső hirdetésekben is megnyilatkozott. A piac megtartáson túl segítettük az Ügyfelet abban, hogy a versenytárs szabálytalan viselkedései se maradjanak láthatóak.

  • Rudas Fürdő

    Rudas Fürdő

    Feladatunk a 2012-ben megújult Rudas fürdő AdWords hirdetéseinek kezelése volt, hangsúlyozva a gyógyfürdő és éjszakai fürdő szolgáltatásokat.

  • Adózóna

    Adózóna

    Az Adózóna a HVG azon kevés online is elérhető kiadványa, amelynek online tartalma is sok helyen előfizetéshez kötött. Feladatunk az volt, hogy minél több előfizetőt hozzunk az oldalra AdWords hirdetésekkel.

    Ahhoz, hogy az eredményeket megfelelően tudjuk mérni, segítettünk beállítani az oldal Google Analytics méréseit, mivel a rendelések és fizetések egy közös felületen, a kulcs.hvg.hu oldalon valósultak meg. Ehhez pedig meg kellett oldani, hogy a látogatókat megfelelően tudjuk mérni a fizető felületen is.

  • Jobline

    Jobline

    A Jobline.hu álláskereső portál hirdetéseinek kezeléséhez nagy rutinnal fogtunk hozzá, miután több olyan projektben is részt vettünk már, ahol ilyen és hasonló ún. listing oldalakra kellett megfelelő forgalmat terelni.

    Az állás keresések erősen területhez, régióhoz kötöttek, így fontos volt a fiók szerkezetet is megfelelően szegmentálni, hogy a konverziókra optimalizálásnál is minél részletesebb adatokat kapjunk.

  • Cofidis

    Cofidis

    A Cofidis az Analytics méréseik finomhangolásával keresett meg minket, nem minden adatuk stimmelt és szerették volna kideríteni, ahol lehetnek esetleg fejlesztési pontok. Egy audit során feltérképeztük az oldal méréseit, erről jelentést készítettünk és javaslatokat további mérések bevezetésére.

  • Telekom

    Telekom

    A Telekommal először a Google Tag Manager tanfolyamunk során hozott össze az élet, egészen pontosan a Magyar Telekommal. Kihelyezett oktatást tartottunk nekik, ahol alkalmunk nyílt picit jobban megismerni egymást.

    A következő alkalommal a Deutsche Telekom keresett meg minket, a magyarországi kompetencia központból, hogy segítsünk nekik két workshopban:

    • Egy Budapesten tartott, céges workshop során az egyes országok Analytics szakemberi jöttek el, hogy megismerjék az újdonságokat, lehetőségeket. Itt az új Enhanced Ecommerce mérésekről meséltünk nekik
    • A következő alkalommal Görögországba invitáltak minket, ahol egy kinti, akkor épp megújulás alatt lévő webshopukhoz szerettek volna minél több ötletet, véleményt kapni, hogy a lehető legjobban, legokosabban mérjék a látogatókat, az eladásokat és ezek körülményeit
  • PBA

    PBA

    A PBA egy biztosítási alkusz, a népszerű kötelező biztosítás mellett lehetőséget biztosít a látogatóknak az ország biztosítóinak casco, lakás és utasbiztosításai között megtalálni a megfelelő ajánlatot. Bár manapság már nem kötődik szigorúan a novemberhez a KGFB szezon, mégis nagyon sok autó tulajdonosnak esik erre az időszakra a kötelező biztosítás váltási lehetőség.

    A PBA elsősorban erre a kiemelt időszakra keresett megfelelő partnert a PPC kampányok kezelésére. A kampányok kialakítása során az első lépés egy komplex stratégia kialakítása volt, ahol részletes Google Analytics méréseken felül egyedi remarketing stratégiát dolgoztunk ki. A kampány szerves része volt a GMail Sponsored Promotions hirdetési formátum alkalmazása is.

  • Diego

    Diego

    Sokrétű, több témával bízott meg minket a Diego. A magyar, szlovák és román kampányok mellett a Tulipo carpet újonnan indult weboldalának a bevezetése is a projekt részét képezte. Az optimalizálás során sikerült a konverziók kezdeti költségét a felére csökkenteni.

    A konverziók mérésében itt is a Google Tag Manager jelentette a megoldást, és lehetővé tette, hogy külön képet kapjunk az egyes eseményekről, a kívánságlista nyomtatástól a hírlevél feliratkozáson át a vásárlásokig.

  • ING / NN biztosító

    ING / NN biztosító

    Az ING Biztosító folyamatos keresőmarketing aktivitásaiban működünk közre állandó partnerként , emellett eseti kampányokat is futtatunk. A kampányok lead-fókuszúak, hatékonyan támogatják az ügyfélszerzést. Többféle PPC-eszközt használunk párhuzamosan, folyamatosan keresve a leghatékonyabb hirdetési felületeket, mindig a megtérülésre fókuszálva.

  • 2007kapos

    2007kapos

    A 2007Kapos felnőttképzések szervezésével foglalkozik.

    Országos kiterjedésű, a legtöbb nagyvárost lefedő, komplex kampányokat tartunk naprakészen számukra. A kampányok megtervezésekor az elsődleges szempont a hirdetésekre költött összeg megtérülése volt. Ez mérjük és ennek rendeljük alá a költségeket és azt, hogy melyik tanfolyamot hirdetjük és melyiket nem.

    Annak érdekében, hogy ne maradjunk le egyik induló tanfolyamról sem, AdWords Scriptünk segíti a munkánkat.

    A projektben fontos volt kialakítani egy jó remarketing stratégiát, amelynek eredményei alapján Google Sikertörténet lett, melynek részletei itt tekinthetőek meg.

Pin It on Pinterest