Analytics specialista kerestetik

Dátum: 2018. 01. 02.


Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért?

A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni?

Vagy esetleg van némi JavaScript affinitásod és épp váltanál?

Lehet, hogy épp Téged keresünk!

JabJab Analytics specialista állás

Most jöhetne ide, hogy a JabJab Online Marketing mennyire innovatív és fejlődő cég (egyébként az), meg hogy kigyúrtuk magunkat mindenféle földi jóból, de nem írjuk. Ezt vagy tudod már rólunk vagy nézz körbe bátran a referenciáinknál, esetleg sasold meg a videós anyagainkat.

Azt talán fontos kiemelni magunkról, hogy a csapat home office-ban dolgozik. Hogy ez mit jelent nekünk? Itt elolvashatod!

Ja igen: Google Analytics 360 viszonteladók vagyunk. Ilyen ügynökségből azért még a régióban sincs túl sok 😎

Na de beszéljünk inkább arról, hogy milyen szakemberre van szükségünk 🙂

Először is senior ember kell nekünk. Mitől senior valaki a mi értelmezésünkben? Nézzük csak:

  • 2-3 éve legalább heti, de inkább napi szinten bújod az Analytics felületét válaszokat keresve (na jó, ha csak 2-3 naponta, az is már teljesen jó)
  • meg van az egyéni Analytics képesítésed (nem meg lesz, nem “jövő hétre terveztem”, hanem már meg van)
  • legalább 1 éve használod a Google Tag Manager-t
  • … és ebben minimum azon dolgokat rutinosan állítod be, amihez nem feltétlenül kell programozói ismeret
  • … tudod, mi az a dataLayer, fel tudod használni a felületen az ebben tárolt adatokat (de nem biztos, hogy magad le tudod kódolni a weboldalba)

Aztán ugye vannak azok a bizonyos előnyök című fejezet, amivel ha rendelkezel, erősen javulnak az esélyeid

  • JavaScript jártasság: nem elvárás, hogy frontend fejlesztő legyél, de ha ismered a nyelvet, az jó
  • Ha írni is tudsz így kódot, az még inkább jó
  • Ha ismered a jQuery-t, akkor pedig lécci, lécci, lécci jelentkezz, nagyon kíváncsiak vagyunk Rád 🙂
  • Ha használtál már Google Optimize-t, kapsz egy vastag piros pontot
  • Ha készítettél már riportot Google Data Studio-ban, az még egy kövér piros pont
  • Ha esetleg dolgoztál már Google Analytics 360 Suite termékekkel és ismered (valamennyire) ezeket a prémium funkciókat, na az meg maga a tömör gyönyör!
  • Szintén előny, ha esetleg láttál már Google Analytics for Firebase-t, esetleg Piwik Analytics-et, ha nem, az se baj, majd megtanulod 🙂

Jaj hát a mit kínálunk rész mindig a kedvencem, lássuk csak:

  • versenyképes fizetés, azt mindenképpen
  • extra juttatások, az is van
  • cafetéria: erről nekem mindig a kávé jut eszembe, na arra direktben nem kapsz, de kelleni fog belőle sok 🙂
  • fiatalos csapat, mondjuk a góré picit rontja az átlagot, de lélekben 25 éves 🙂
  • vért
  • verejtéket
  • kínokat 🙂

Na de hogy ne csak a sablonokat puffogtassuk: életünk az önfejlesztés, szeretünk kipróbálni új eszközöket, szóval ha érdekel az ilyesmi, sőt, úgy érzed, hogy hozzá tudnál adni az egészhez, mindenképpen várunk!

Pár dolog még:

  • otthonról fogsz dolgozni, alapvetően saját időbeosztásodban, ami elsőre királyul hangzik, de nem mindenkinek fekszik jól, ezt jól gondold át
  • ha teljesen új Neked a home office, ezt mindenképpen olvasd el
  • hogy mennyit keresel, az alapvetően rajtad áll, erről majd inkább akkor, ha már kapcsolatba léptünk
  • nem bánjuk, ha van saját ügyfeled, sőt, bátorítunk, hogy ne csak egy lábon állj, de azért a szíved felénk húzzon 🙂
  • ha még nem vagy vállalkozó, akkor szükséges lesz legalább egy egyéni vállalkozói kiváltása. De no para, mind így toljuk és hidd el, nem rosszabb ez, mint alkalmazottnak lenni, sőt!

Így jelentkezhetsz:

  • megdöbbentő módon a jabjab.hu oldalban van Google Analytics mérés
  • ezekben az Analytics statisztikákban szeretnénk látni egy látogatást, ahol
    • forrás = analytics-szaki
    • medium = application
    • campaign = <a neved>
    • keyword = LinkedIn profilodra mutató URL
  • továbbá szeretnénk látni egy eseményt, aminél
    • kategória = <a neved>
    • action = application
    • label = link egy .zip fájlra (mondjuk egy Google Drive vagy Dropbox link), amiben a következők vannak
      • CV
        • alapelvárás: PDF
        • plusz pontért: Google Data Studio riport, amiben az eddigi pozícióid táblázatos formában jelennek meg egy általad választott adatforrásból
      • Weboldalak listája, amelyek méréseinek beállításában és/vagy elemzésében már részt vettél
      • Egy Google Tag Manager tároló exportot a woo.duracelltomi.hu demo webshophoz (dataLayer kódok készen vannak), benne:
        • Teljes enhanced ecommerce setup (UA-12345678-2)
        • User ID funkcióhoz szükséges beállítás
        • 1-es custom dimension-be mérjük a weatherDescription data layer változót
        • 2-es custom dimension-be mérjük, hogy be van-e jelentkezve
        • Google Analytics alapú dinamikus remarketing (custom dimension slot-ok: 3, 4, 5)
        • Plusz pontért: Facebook pixel (ID: 123456789) teljes dinamikus remarketing beállítással
        • Plusz pontért: lepj meg, mit mérnél még Google Analytics felé? 🙂

Az oldalunkhoz és az Analytics fiókunkhoz természetesen nem kapsz hozzáférést, kérlek, hogy ne akard emiatt feltörni a WordPress-ünket, nem hackert keresünk 🙂

Nem fogjuk beilleszteni a setup kedvéért a kért tároló kódod, a feladat része, hogy van-e eszközöd a tesztelésre így is? 🙂

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Analytics specialista kerestetik