Analitika tanácsadás

Vannak helyzetek, amikor nem a mérések beállítása vagy komplex dashboardok kialakítása a feladat. Néha csak elakadunk egy kisebb vagy nagyobb kérdésben. Ilyenkor is segítünk analitika tanácsadás szolgáltatásunkkal.

Nem érnek össze a számok

Gyakran tapasztaljuk, hogy az ügyfelek igyekeznek minden eredményt, minden számot legalább 2 helyről is megerősíteni. Ez jogos felvetés és igény, ugyanakkor nagyon ritkán látjuk azt, hogy az összevetni kívánt mutatók azonos fogalmat takarnak. Néha a kattintások és munkamenetek összehasonlítása okoz fejfájást, máskor mindkét helyen kattintásnak hívjuk, mégsem ugyanaz a képlet dolgozik a háttérben.

Nem mér, aminek mérnie kellene

Átnézte már százszor, minden a nagykönyv szerint lett beállítva, mégsem jönnek az adatok. Néha nehéz meglátni a fától az erdőt, a JabJabnál mi is gyakran kérjük egymástól, hogy egy új szem rávilágítson arra, amit más nem képes már meglátni.

Máskor komplex a probléma, ahogy az egész internet komplex technológiák bonyolult együttműködése.

Melyiket válasszam?

Gyakran a probléma ismert, a kérdést már feltettük, de nem tudunk dönteni, mely eszközzel vagy mely eszközökkel vágjunk neki a megvalósításnak.

Manapság a legtöbb feladatra legalább kettő, de néha még több alternatíva létezik. Sok ilyet kipróbáltunk már, szívesen megosztjuk tapasztalatainkat, hogy a döntéshozatalhoz segítő löketet adjunk.

Analitika tanácsadás – ha csak 1-2 kérdése van

Legyen az kis kérdés vagy nagy kérdés, segítünk megtalálni a megfelelő válaszokat.

Online tanácsadás szolgáltatások

Ha az Ön cégénél már megoldott a napi operatív munka, akkor is érdemes online tanácsadó céggel együttműködnie. Ezáltal naprakészen tarthatja a teljes online működést, használatba veheti az új lehetőségeket, kiaknázhatja az újdonságokat akkor is, ha azok más iparágak tapasztalataiból származnak.

PPC tanácsadás

Napjainkban egyre többször tapasztaljuk, hogy bizonyos cégeknél a napi kampánykezelés helyett elsősorban rendszeres PPC tanácsadás jelenik meg igényként.

Mobil stratégia

Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében.

Rendszeres konzultáció

Ha már megismertük egymást és megérkeztek az első eredmények, folyamatos és rendszeres konzultáció lehet szükséges minden cégnél.