Bing Ads hirdetés

Microsoft Advertising PartnerA Bing a Microsoft által létrehozott keresőmotor. Magyarországon kevésbé ismert, piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett.

A Bing Ads egy ideje Microsoft Advertising néven fut, a két elnevezés ugyanazt a hirdetési rendszert jelenti.

Kevesebb hirdető, olcsóbb Bing Ads hirdetés

A kisebb elérés miatt általánosságban elmondható, hogy kevesebb hirdető van jelen a rendszerben. A kisebb verseny miatt pedig a kattintási díjak kedvezőbbek, így a konverziós költségek is alacsonyabbak. Ez különösen olyan országokban lehet fontos, mint az USA vagy Németország, ahol a Google Keresőben megjelenő hirdetések kattintási ára nem ritkán €3-4 vagy $3-4 felett is lehet.

Kereső hirdetések

A Microsoft Advertising / Bing Ads elsősorban csak a Bing Keresőben megjelenő hirdetésekről szól. Ott a Google Ads-ben már megszokott szöveges hirdetések mellett szintén lehetőségünk van Shopping kampányokat futtatni.

Könnyű átjárhatóság

A hirdetési rendszert úgy alakították ki, hogy könnyű legyen a Kereső kampányok áthozatala Google Ads hirdetői fiókból. Ez sokat lendít az első lépések időigényén, de még ezzel együtt is érdemes az átmásolás után átnézni a kampányokat és többek között módosítani a liciteket, licit stratégiákat, hisz egészen más versenykörnyezetben jelennek majd meg a hirdetéseink.

Microsoft Advertising Partner ügynökség vagyunk

A JabJab Online Marketing a Microsoft által fenntartott ügynökségi partner programban vesz részt, így időről időre szakmai segítséget tudunk igénybe venni a Microsoft szakembereitől is.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.