Analytics Implementáció


Miután megbizonyosodtunk arról, hogy az analítikában megjelenő adatok megbízhatóak és tudjuk, milyen kérdésekre kaphatunk válaszokat, könnyedén eljuthatunk oda, hogy további kérdéseket teszünk fel, amelyekhez még nincs vagy nincs elég adatunk.

Ekkor lehet szükség további implementációra: további beállításokra, a meglevő mérések kiterjesztésére, kiegészítésére.

Egyedi Analytics implementáció

Ha már volt korábban audit és/vagy elemzés, akkor már megismerkedünk a cég fontos üzleti céljaival, ha nem, akkor az implementációt is először egy ilyen beszélgetés előzi meg. Segítünk feltenni a megfelelő kérdéseket és segítünk eligazodni abban, hogy adott kérdésekre mennyire könnyen lehet válaszolni, esetleg kell-e bonyolultabb beállítás hozzá.

Kéz a kézben a fejlesztőkkel

Az implementáció során olyan dokumentumot készítünk, amely kifejezetten a fejlesztőknek szól. Leírjuk, milyen programkódok, milyen weboldal módosítások kellenek ahhoz, hogy az új mérések életre keljenek és elkezdjenek adatokat szolgáltatni. Az implementáció során lehetőséget biztosítunk konzultációra a fejlesztőkkel, hogy a felmerülő kérdéseket még a konkrét program és weboldal módosítások előtt meg lehessen válaszolni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Google Tag Manager

Az Analytics implementációkat nagyban segíti, ha a beállításokat a Google Tag Manager segítségével tudjuk elvégezni. Ez egy köztes rétegként fogható fel a weboldal és a mérőkódok között, amely segít a munkát egyszerűbbé, a kommunikációt a fejlesztőkkel kevésbé terhelté, gördülékenyebbé tenni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Merre tovább egy Analytics implementáció után?

A megfelelő mérések elkészülése után fontos, hogy az új méréseket is rendszeresen auditáljuk, ellenőrizzük, hogy megfelelő és megbízható adatokat adnak és az így kinyert (új) adatokból is érdemes időről időre elemzéseket készíteni.

Pin It on Pinterest