Google Optimize 360

A Google Optimize 360 a mindenki számára ismert Google Optimize prémium verziója A/B tesztek futtatására és perszonalizációs feladatokra. A Google Marketing Platform részeként a weboldalak anonim adatgyűjtéséért felel, amely megalapozza más Google termékek hatékony működését.

Ingyenes Google Optimize VS Google Optimize 360

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze a legfontosabb különbségeket az ingyenes és a prémium verzió között:

Google OptimizeGoogle Optimize 360
Kinek a leginkább megfelelő?Elsősorban kis és közepes cégeknek, helyi KKV-knakNagy weboldal forgalmat bonyolító cégeknek, több országban működő cégeknek, adat alapú döntéshozatalt támogató cégeknek
Google Analytics adatokra épülő célzásokNincsVan
Multivariáns tesztek16 kombináció32 kombináció
Kísérletek céljaiElőre beállított célokAd hoc célok
Egyszerre futó tesztek száma524, de ez emelhető
Egyszerre futó perszonalizációk1024, de ez emelhető
Service Level AgreementNemIgen, garantált rendelkezésre állás mellett

* hit = mért interakció, jellemzően az oldalmegtekintések száma és mért Google Analytics események összessége. Még pontosabban a hivatalos súgó oldalon olvashat erről a fogalomról.

Folyamatos A/B tesztelés = Sikeres weboldal

Egyes tapasztalati értékek szerint csak minden 7-dik A/B teszt végződik sikerrel, tehát 6 esetben a teszt során nem sikerül eldönteni, hogy melyik szöveg, kép, szín, stb. módosítás válik valóban hasznára a weboldalnak. Épp ezért fontos, hogy minél több aloldalon, minél több teszt legyen párhuzamosan futtatható.

Perszonalizáció, avagy remarketing saját felületeinken

Számos cég használja napjainkban a remarketing-et, mint célzási lehetőséget különféle hirdetési hálózatok segítségével. Ennek során a felhasználó olyan testre szabott hirdetést kaphat, amely idomul azokhoz az interakciókhoz, amiket saját weboldalunkon tett vagy épp nem tett.

Hasonló testreszabást végezhetünk el a Google Optimize perszonalizációs funkciójával: a felhasználó lokációja, eszköz paraméterei vagy épp a weboldalon elvégzett műveletek alapján testre szabhatjuk üzeneteinket, így ugyanazt a weboldalt minden felhasználó olyan tartalommal, olyan verzióban lát, ami éppen a számára a leginkább hasznos és releváns információkat, ajánlókat, linkeket tartalmazza.

Google Marketing Platform támogatás

A JabJab Online Marketing minősített Google Marketing Platform partnerként nem csak az ingyenes analitikai termékekhez nyújt teljes körű támogatást, de lehetőséget biztosít hivatalos viszonteladóként igénybe venni a prémium termékek további lehetőségeit.

Google Marketing Platform Sales Partner ügynökségként segítünk a többlet funkciók bevezetésében és folyamatos támogatásában.

Google Analytics 360

A Google Analyitcs 360 a mindenki számára ismert Google Analytics prémium verziója nagy forgalmú weboldalak és cégek igényeihez igazítva

Google Tag Manager 360

A Google Tag Manager 360 a mindenki számára ismert Google Tag Manager prémium verziója nagyobb csapatok együttműködéseihez szabva.

Google Optimize 360

A Google Optimize 360 a mindenki számára ismert Google Optimize prémium verziója A/B tesztek futtatására és perszonalizációs feladatokra.