Mobil stratégia

Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében. 

Sok cég fejleszt mobil applikációt vagy tervezi, hogy a online marketingje részeként ilyet használna. Nagyon könnyű elhibázni egy applikáció értékesítési rendszerét és hatalmas összegeket lehet kidobni az ablakon, ha a teljes folyamat rosszul van kitalálva.

Mobil stratégia hibák

Számos buktatója van egy mobil megjelenésnek, legyen szó mobilra optimalizált weboldalakról vagy mobil applikációkról.

  • ha nem érhető el minden tartalom egyedi címen (mobil appokban például rendszeres az ún. deep linkek hiánya)
  • ha nem igazodik a felület a képernyő méretén felül a használat környezetéhez (egy zötykölődő buszon nehezebb eltalálni a kisebb felületű gombokat) 
  • ha a bonyolult navigáció nem ad megfelelő felhasználói élményt
  • vagy épp csak élményt ad, de a vásárlást nem segíti

Ahogy a mobil applikáció tervezése elindul, azonnal be kell építeni a teljes online marketing folyamatba.  A JabJabnál mi nagy gyakorlattal tudunk segíteni ebben.

A sikerhez a méréseken keresztül vezet az út

Segítünk kihasználni az app nyújtotta összes lehetőséget olyan beállításokkal, hogy a hírlevelektől a hirdetéseken át az alkalmi promóciókig minden esetben a legtöbbet hozzuk ki ebből a nagyszerű eszközből.

Akár kész van már az applikáció, akár most tervezik, érdemes összeülnünk, hogy mielőbb megtérüljön és profitot termeljen.

Online tanácsadás szolgáltatások

Ha az Ön cégénél már megoldott a napi operatív munka, akkor is érdemes online tanácsadó céggel együttműködnie. Ezáltal naprakészen tarthatja a teljes online működést, használatba veheti az új lehetőségeket, kiaknázhatja az újdonságokat akkor is, ha azok más iparágak tapasztalataiból származnak.

PPC tanácsadás

Napjainkban egyre többször tapasztaljuk, hogy bizonyos cégeknél a napi kampánykezelés helyett elsősorban rendszeres PPC tanácsadás jelenik meg igényként.

Mobil stratégia

Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében.

Rendszeres konzultáció

Ha már megismertük egymást és megérkeztek az első eredmények, folyamatos és rendszeres konzultáció lehet szükséges minden cégnél.