Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében.
Sok cég fejleszt mobil applikációt vagy tervezi, hogy a online marketingje részeként ilyet használna. Nagyon könnyű elhibázni egy applikáció értékesítési rendszerét és hatalmas összegeket lehet kidobni az ablakon, ha a teljes folyamat rosszul van kitalálva.
Mobil stratégia hibák
Számos buktatója van egy mobil megjelenésnek, legyen szó mobilra optimalizált weboldalakról vagy mobil applikációkról.
- ha nem érhető el minden tartalom egyedi címen (mobil appokban például rendszeres az ún. deep linkek hiánya)
- ha nem igazodik a felület a képernyő méretén felül a használat környezetéhez (egy zötykölődő buszon nehezebb eltalálni a kisebb felületű gombokat)
- ha a bonyolult navigáció nem ad megfelelő felhasználói élményt
- vagy épp csak élményt ad, de a vásárlást nem segíti
Ahogy a mobil applikáció tervezése elindul, azonnal be kell építeni a teljes online marketing folyamatba. A JabJabnál mi nagy gyakorlattal tudunk segíteni ebben.
A sikerhez a méréseken keresztül vezet az út
Segítünk kihasználni az app nyújtotta összes lehetőséget olyan beállításokkal, hogy a hírlevelektől a hirdetéseken át az alkalmi promóciókig minden esetben a legtöbbet hozzuk ki ebből a nagyszerű eszközből.
Akár kész van már az applikáció, akár most tervezik, érdemes összeülnünk, hogy mielőbb megtérüljön és profitot termeljen.