Online marketing tanácsadás

Az online marketing tanácsadás olyan terület, amire a kezdőtől a profiig mindenkinek egyaránt szüksége van. Mint egy coaching folyamat, melyben folyamatos támogatás mellett növekszik a bevétel és nő az elismertség. Ilyenkor mindenre gondolni kell – gondolkodjunk rajta együtt!

Van egy termékem/szolgáltatásom

  • Hogyan adjam el úgy online, hogy a legtöbb bevételt hozza?
  • Milyen eszközöket használjak?
  • Hogyan automatizáljak?
  • Hogy építsem fel a rendszert?
  • Mit és hogyan mérjek, hogy helyes eredményeket kapjak?
  • Mivel mérjek?
  • Milyen social media felületeket használjak
  • Milyen hirdetési csatornákat használjak online, hogyan hirdessek ezeken?
  • Milyen oldalakra vezessem a vásárlókat?

Megannyi kérdés, amit egy jó marketinges feltesz, amikor az online piacra lépést megtervezi. A legtöbb szakembernek szüksége van rá, – még akkor is, ha átfogó ismeretekkel rendelkezik az online folyamatokról, – hogy segítséget kapjon. A profinak arra, hogy valaki átnézze, a kezdőnek arra, hogy valaki segítsen megcsinálni az egészet.

Közös munka, közös siker

A Jabjab Online Marketing csapata online marketing tanácsadás keretében segít Önnek

  • a komplex online marketingstratégia tervezésben
  • a folyamatok optimalizálásában
  • az eszközök megválasztásában
  • a büdzsé helyes megtervezésében és pontos felhasználásában
  • a statisztikák értelmezésében és a helyes következtetések levonásában a további profit érdekében

Mérjük fel együtt, milyen lehetőségek rejlenek a piacon!

Online tanácsadás szolgáltatások

Ha az Ön cégénél már megoldott a napi operatív munka, akkor is érdemes online tanácsadó céggel együttműködnie. Ezáltal naprakészen tarthatja a teljes online működést, használatba veheti az új lehetőségeket, kiaknázhatja az újdonságokat akkor is, ha azok más iparágak tapasztalataiból származnak.

PPC tanácsadás

Napjainkban egyre többször tapasztaljuk, hogy bizonyos cégeknél a napi kampánykezelés helyett elsősorban rendszeres PPC tanácsadás jelenik meg igényként.

Mobil stratégia

Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében.

Rendszeres konzultáció

Ha már megismertük egymást és megérkeztek az első eredmények, folyamatos és rendszeres konzultáció lehet szükséges minden cégnél.