PPC tanácsadás

Napjainkban egyre többször tapasztaljuk, hogy bizonyos cégeknél a napi kampánykezelés helyett elsősorban rendszeres PPC tanácsadás jelenik meg igényként.

Egyre több nagyobb cég is házon belül épít PPC csapatot. Ennek többek között anyagi okai vannak. Több esetben olyan speciális területen kell hirdetni, hogy fontos a házon belül elérhető kapacitás, amely nagyon mélyen, integráltan tartalmazza a hirdetett termék vagy szolgáltatás ismeretét is.

Tudás alapon

De az így foglalkoztatott szakemberek napi tudásából hiányozhatnak azon ismeretek, amelyek más iparágak kampány managementje során keletkeznek. Ezt áthidalva szeretnénk segíteni: nézzük át együtt a kampányokat, töltsük csőre a fegyvereinket és hozzuk ki a legjobbat a hirdetésekből közösen!

Bevételnövelés 

A JabJabnál mi minden nap, a munkaidő teljes hosszában tanulunk és a tanultakat azonnal alkalmazzuk, hogy ezzel több és több pénzt, optimálisabb folyamatokat építsünk az ügyfeleink számára. Emelett folyamatosan összevetjük az eredményeket, hogy a csapat által megszerzett tudáshoz mindenki hozzáférjen. Így az összegyűlt és alkalmazott tudáskincs minden ügyfelünk számára hasznos lehet

PPC tanácsadás folyamatos konzultációval 

Ha a cégnél van egy saját, belső csapat, akkor is érdemes egy külső szakértői csapat bevonásával PPC tanácsadás keretében a lehetőségeinket maximalizálni, a hirdetési struktúránkat folyamatosan kontrollálni és kihasználni az összes lehetőséget. Folyamatos vagy alkalmi konzultációs tanácsadásunkban naprakész, bevételt termelő, kézzel fogható megoldásokat nyújtunk, ez gyakran jelentős többletbevételt hoz.

Online tanácsadás szolgáltatások

Ha az Ön cégénél már megoldott a napi operatív munka, akkor is érdemes online tanácsadó céggel együttműködnie. Ezáltal naprakészen tarthatja a teljes online működést, használatba veheti az új lehetőségeket, kiaknázhatja az újdonságokat akkor is, ha azok más iparágak tapasztalataiból származnak.

PPC tanácsadás

Napjainkban egyre többször tapasztaljuk, hogy bizonyos cégeknél a napi kampánykezelés helyett elsősorban rendszeres PPC tanácsadás jelenik meg igényként.

Mobil stratégia

Egyre több felhasználó éri el a weboldalakat mobil eszközről, különösen, ha erős a forgalomterelés közösségi oldalakról. A mobil stratégia megléte épp ezért lehet fontos minden cég életében.