Microsoft Advertising (ex Bing Ads) hirdetés

Microsoft Advertising Partner 2024A Bing a Microsoft által létrehozott keresőmotor. Magyarországon kevésbé ismert, ugyanakkor nagyszerű lehetőség a keresőmarketing stratégia kiegészítésére. Elérhető magyarországi hirdetők számára is, magyar nyelvű hirdetésekkel a Microsoft Bing kereső hazai felhasználói felé mind szöveges, mind Shopping hirdetésekkel.

A Microsoft Advertising hirdetés fontos eleme a kereső kampányoknak az USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban is. Korábban Bing Ads néven volt ismert, a két elnevezés ugyanazt a hirdetési rendszert jelenti.

Kevesebb hirdető, olcsóbb Microsoft Advertising hirdetés

A kisebb elérés miatt általánosságban elmondható, hogy kevesebb hirdető van jelen a rendszerben. A kisebb verseny miatt pedig a kattintási díjak kedvezőbbek, így a konverziós költségek is alacsonyabbak. Ez különösen olyan országokban lehet fontos, mint az USA vagy Németország, ahol a Google Keresőben megjelenő hirdetések kattintási ára nem ritkán €3-4 vagy $3-4 felett is lehet.

Kereső hirdetések

A Microsoft Advertising / Bing Ads elsősorban a Bing Keresőben megjelenő hirdetésekről szól. Ott a Google Ads-ben már megszokott szöveges hirdetések mellett szintén lehetőségünk van Shopping kampányokat futtatni.

Könnyű átjárhatóság

A hirdetési rendszert úgy alakították ki, hogy könnyű legyen a Kereső kampányok áthozatala Google Ads hirdetői fiókból. Ez sokat lendít az első lépések időigényén, de még ezzel együtt is érdemes az átmásolás után átnézni a kampányokat és többek között módosítani a liciteket, licit stratégiákat, hisz egészen más versenykörnyezetben jelennek majd meg a hirdetéseink.

Microsoft Advertising Partner ügynökség vagyunk

A JabJab Online Marketing a Microsoft által fenntartott ügynökségi partner programban vesz részt, így időről időre szakmai segítséget tudunk igénybe venni a Microsoft szakembereitől is.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Microsoft Advertising Partner 2024

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

TikTok hirdetés

TikTok hirdetés

A TikTok-on való megjelenés egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, segítségünkkel most már egy TikTok hirdetés is része lehet online jelenlétének.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Audit

PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.

SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.