Mobil stratégia


Azt talán nem kell itt ecsetelnünk, hogy a világ mobil penetrációja épp hol tart. Nő. Roham tempóban. Néhány éve még a nagy boom-ot várta mindenki. Az eredmény végül az lett, hogy a mobil szépen, nem túl lassan, de fokozatosan életünk szerves részévé vált.

Számos olyan szituáció létezik ma már, amikor mobilunkat használjuk bizonyos feladatokra:

  • A legközelebbi ATM automata megtalálása
  • A közeli üzlet / telephely / iroda keresése
  • Információ keresés a metrón vagy épp autóban a piros lámpánál

Sorolhatnánk hosszan a lehetséges eseteket, de a végkövetkeztetés ugyanaz: jelenlétünk a mobilokon hirdetéseinkkel ma már ugyanúgy alapvetés… kellene, hogy legyen, ám sajnos sok cég mind a mai napig küzd azzal, mit is kezdjen ezzel az eszközzel.

Írjon nekünk, kezdjünk el beszélni cége lehetséges mobil stratégiájáról. Nézzük meg a lehetőségeket a weboldal kialakításától kezdve a lehetséges hirdetési célzásokon át a megfelelő mérésekig.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Pin It on Pinterest