Twitter Hirdetések


A Twitter egy Magyarországon még kevésbé ismert, de egyre népszerűbb közösségi oldal. Egyik “védjegye”, hogy alapvetően rövid üzenetek megosztására találták ki, egy bejegyzés ugyanis mindössze 140 karakter lehet.

Twitter Hirdetések

A Twitter hirdetéseknél is számos érdekes célzási lehetőségünk van, amely B2C és B2B célokhoz egyaránt jól igazítható:

  • @felhasználó: célozhatunk olyan felhasználókat, akiknek az érdeklődése hasonló a megadott felhasználó követőihez
  • kulcsszavak: adott kereső szavak vagy a bejegyzésekben előforduló szavakkal kapcsolatos felhasználók célzása
  • érdeklődési kategóriák
  • események: közelgő fontos eseményekkel kapcsolatban érdeklődő felhasználók célzása

Twitteren is elérhető a remarketing, egyes remarketing rendszerekkel akár a dinamikus termék remarketing is.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Pin It on Pinterest