Ha már megismertük egymást és megérkeztek az első eredmények, folyamatos és rendszeres konzultáció lehet szükséges minden cégnél.
Nem elég megalkotni a stratégiát, ápolni, gondozni is kell
A marketingünk élő organizmus, amelyet mindig a megfelelő módon kell táplálni, hogy a legjobban fejlődjön. Ehhez rendszeres konzultációra van szükség, mely a nagy célokhoz vezető úton időről időre kijelöli a megfelelő lépéseket, ha kell finomít, ha kell változtat, ha kell, teljesen újra tervez.
Sok cég esik abba a hibába, hogy pénzt fektet az alapokba, átgondolt online stratégia mentén indul el az úton, viszont a folyamatok hangolására nem gondol.
A rendszeres konzultáció ezen segít: folyamattá alakítja a kezdeti elgondolásokat. Nem csak abban segít, hogy az eredményeket folyamatosan kiértékeljük, de lehetőséget ad reagálni úgy a cég, mint a külvilág változásainak lekövetésére.
Mekkora a cég – mennyi a feladat?
Ettől függően találkozunk, és egy meetingen, vagy egy mini workshop keretében segítünk, hogy minden rendben menjen. Lehet, hogy elég negyedévente ránézni a folyamatokra, lehet, hogy havonta kell találkozni. Lehetnek időszakok, amikor akár heti szintű fejlesztésre is igény lehet.
Rendszeres konzultáció: Önnek is erre van szüksége?
Ha nem is szeretne külső szakembergárdát megbízni a performance marketing és digitális analitika feladatok folyamatos kezelésével, érdemes lehet igénybe venni azt a tudást, amit a napi munka során különféle iparágak kezelésével honosítunk meg a csapatban.