A Waze a világ egyik legnagyobb közösségi navigációs applikációja, melyet okostelefonnal használhatunk. Egy Waze hirdetés ezen felhasználókat éri el hatékonyan.
Fókuszált felhasználók
Más navigációs applikációkkal szemben a Waze-t azon felhasználók is aktívan használják, akik amúgy pontosan ismerik az éppen megteendő útvonalat. A felhasználók ugyanis közösségbe szerveződve egymásnak jelezhetnek a térképen útakadályokat (kátyú, úton vagy út mentén elakadt autó), forgalmas útszakaszokat és akár aktív mobil traffipaxokat, amely talán a legnépszerűbb része az applikációnak.
Szemben például egy hagyományos plakáthirdetéssel az út mentén, a Waze hirdetései mindig komoly fókuszt kapnak:
- Haladás során a térképen megjelenő, kis méretű ún. pin-ek segítik a felhasználókat abban, hogy a közeli cégekre felhívják a figyelmet
- Lámpánál vagy más forgalmi helyzetben, jellemzően várakozás során a beúszó képes hirdetéseket nagy arányban veszik észre a felhasználók. Sok esetben az ilyen forgalmi szituációkban komoly figyelmet kap a mobil kijelzője, az előttük várható torlódások, várható forgalmi akadályok áttekintése
Speciális célcsoport
A Waze felhasználókról két dolgot bizonyosan tudni lehet:
- van autójuk
- van okostelefonjuk – és vélhetően nem alsó kategóriás, azon ugyanis jellemzően nehézkesen használható a Waze app
Ezzel pedig ha nem is következik, hogy jó vagyoni helyzetű embereket érhetünk el, de egészen biztosan olyan felhasználókat, akik legalább a középosztályt képviselik.
Waze hirdetés – Számos lehetőség
Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként (pin) a térképen, de nagyobb büdzsé esetén arra is lehetőségünk van, hogy azon autósok számára jelenjünk meg, akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.
Emellett a Waze saját keresőjében is megjelenik vállalkozásunk, ha a keresett településen vagy közelében létezik hozzánk kapcsolódó cím.