Waze hirdetés

A Waze a világ egyik legnagyobb közösségi navigációs applikációja, melyet okostelefonnal használhatunk. Egy Waze hirdetés ezen felhasználókat éri el hatékonyan.

Fókuszált felhasználók

Más navigációs applikációkkal szemben a Waze-t azon felhasználók is aktívan használják, akik amúgy pontosan ismerik az éppen megteendő útvonalat. A felhasználók ugyanis közösségbe szerveződve egymásnak jelezhetnek a térképen útakadályokat (kátyú, úton vagy út mentén elakadt autó), forgalmas útszakaszokat és akár aktív mobil traffipaxokat, amely talán a legnépszerűbb része az applikációnak.

Szemben például egy hagyományos plakáthirdetéssel az út mentén, a Waze hirdetései mindig komoly fókuszt kapnak:

  • Haladás során a térképen megjelenő, kis méretű ún. pin-ek segítik a felhasználókat abban, hogy a közeli cégekre felhívják a figyelmet
  • Lámpánál vagy más forgalmi helyzetben, jellemzően várakozás során a beúszó képes hirdetéseket nagy arányban veszik észre a felhasználók. Sok esetben az ilyen forgalmi szituációkban komoly figyelmet kap a mobil kijelzője, az előttük várható torlódások, várható forgalmi akadályok áttekintése

Speciális célcsoport

A Waze felhasználókról két dolgot bizonyosan tudni lehet:

  • van autójuk
  • van okostelefonjuk – és vélhetően nem alsó kategóriás, azon ugyanis jellemzően nehézkesen használható a Waze app

Ezzel pedig ha nem is következik, hogy jó vagyoni helyzetű embereket érhetünk el, de egészen biztosan olyan felhasználókat, akik legalább a középosztályt képviselik.

Waze hirdetés – Számos lehetőség

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként (pin) a térképen, de nagyobb büdzsé esetén arra is lehetőségünk van, hogy azon autósok számára jelenjünk meg, akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Emellett a Waze saját keresőjében is megjelenik vállalkozásunk, ha a keresett településen vagy közelében létezik hozzánk kapcsolódó cím.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.