A csapat


  • Bobály Mihály

    Bobály Mihály

    Szakmai múlt

    Mihály szenvedélyesen keresi az újat, talán ezért is lett a második magyar aki Google AdWords minősítést szerzett.

    2006 óta foglalkozik az online hirdetésekkel, előtte egy teljes évtizedet töltött el a reklámszakmában, ügynökségi, valamint ügyféloldalon.

    Gadget függő, élvezi ahogyan a technológia változtatja az életünket, és az itt tapasztaltakat megpróbálja beépíteni a napi munkájába is.

    Home Office

    Tanulmányok

    • KÉE Élelmiszeripari üzemmérnök
    • postgraduate marketing manager

    Online tapasztalatok

    • 10 éves PPC és digitális reklám múlt
    • Google minősített szakértő 2006 óta
    • Google Partners Akadémiák hivatalos trénere
    • Rendszeres előadó hazai rendezvényeken
    • A témáról 9 éve ír a blogján

    Elérhetőségek

  • Geiger Tamás

    Geiger Tamás

    Szakmai múlt

    Tamás mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, számos weboldal és webáruház életében részt vett már rövidebb-hosszabb ideig. Google Analytics-el 2007 óta foglalkozik, PPC kampányokat 2008 óta kezel. Szenvedélyes Google Tag Manager felhasználóként igyekszik a mindennapi munkában ötvözni programozói tapasztalatait a marketing ismeretekkel, hogy a mérések és konverziók egy weboldal életében üzleti döntéseket alapozzanak meg.

    Tanulmányok

    • Újpesti Műszaki Szakközépiskola és Gimnázium
    • Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Műszaki Informatikai Főiskolai kar, Bsc

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Thurzó Kamilla

    Thurzó Kamilla

    Szakmai múlt

    Kamilla 2008-ban kezdett foglalkozni keresőmarketinggel, még az egyetem mellett, így pályaelhagyóként azóta is a JabJab csapatát erősíti. Az elmúlt évek során az itthon elterjedt hirdetési rendszerek mellett több külföldi rendszerrel is szerzett tapasztalatokat, többek között a business.com, a Microsoft adCenter, és az Sklik rendszerével. Sokféle iparághoz tartozó projektet menedzselt már, specialitása az utazás és az egészségügyi témájú kampányok. Otthonosan mozog a nagy volumenű, long tail kampányok menedzselésében is.

    Tanulmányok

    • Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar, sportszervező szak

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Joó Szabolcs

    Joó Szabolcs

    Szakmai múlt

    Marketing szakos közgazdászként végzett, majd pár éves pályaelhagyás során alaposan belelátott a hazai KKV-k folyamataiba az értékesítéstől kezdve az importon át a számvitelig.

    Azonban a marketing maradt a szíve csücske, így először vállalati oldalon folytatta marketingesként a pályafutását.

    Mivel 12 évesen Turbo Pascal-ban sikerült villogva kiírnia a monitorra, hogy “sugárveszély”, végig motoszkált benne némi számítógépes motiváció is, így kompromisszumként egy győri online marketing ügynökségnél dolgozott tovább.

    Itt mélyebben megismerve az online egyes területeit, azzal szembesült, hogy egységnyi időráfordítással és költséggel a legnagyobb hozzáadott értéket általában a PPC és a digitális analitika nyújtja az ügyfelek.

    Az elemzés iránti lelkesedés és a mérhető megtérülés iránti igénye – talán közgazdász alapjai miatt – minden pozícióban végigkísérte.

    Tanulmányok

    • Nagy Lajos Gimnázium, Szombathely
    • Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing Szakirány, Msc

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Pénzváltó Ágnes

    Pénzváltó Ágnes

    Szakmai múlt

    Ági kezdetben web programozást tanult, majd egy szerencsés véletlennek köszönhetően a kezdetek kezdetén csatlakozott egy online marketing ügynökséghez, immár, mint online marketinges. Itt gyorsan megismerte és átlátta a különböző online eszközök működését, melyet később, mint projekt manager tervezett és kivitelezett különböző kkv-nek és nagy vállalatoknak. Ügynökségi munkája alatt szinte minden iparágban tapasztalatot szerzett. Hamar kiderült, hogy területe a PPC kampányok és azok analitikai elemzésének világa.

    Tanulmányok

    • Gábor Dénes Főiskolda Webprogramozó szakirány

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Bogdán Tamás

    Bogdán Tamás

    Szakmai múlt

    Tamás a Szegedi Tudományegyetem jogi karán tanult, de 2 év után inkább az online marketing felé fordult. Első kampányát 2009-ben töltötte fel és azóta is töretlenül kezel PPC fiókokat.

    2010 és 2015 tavasza között médiaügynökségnél dolgozott, de úgy érezte ki kell próbálnia magát más környezetben is. Ezen évek alatt sokféle Google AdWords kampánnyal találkozott, ezért a legtöbb iparág területén van már tapasztalata. Facebook kampányok menedzselésével is alaposan megismerkedett és webanalitikai rendszerek útvesztőjében is otthonosan mozog.

    Tanulmányok

    • Szegedi Tudományegyetem, jogi kar

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Balogh Beáta

    Balogh Beáta

    Szakmai múlt

    Bea hat évig dolgozott marketingesként ügyfél oldalon, majd 2012-ben átpártolt ügyfél oldalról az ügynökségek világába. Emellett szabadúszóként főleg a kkv-szektorban tevékenykedik professzionális marketing stratégia kialakításában és végrehajtásában. Már hamar kiderült, hogy a kedvenc területe az online, mivel ez változik annyira dinamikusan, hogy ki tudja elégíteni a világra nyitott, és örökösen új tudásra szomjazó személyiségét.

    Tanulmányok

    • Szegedi Tudományegyetem
    • Budapesti Kommunikációs Főiskola

    Online tapasztalatok

    • 2006 óta foglalkozik digitális kampányokkal
    • 2012 óta minősített Google AdWords szakértő

    Elérhetőségek

  • Major Alexandra

    Major Alexandra

    Szakmai múlt

    Szandi 2012 óta dogozik online területen. Dolgozott média oldalon és ügynökségnél egyaránt, 2016 óta viszont szabadúszóként bontogatja szárnyait. A PPC világába 2014-ben egy szerencsés véletlen folytán csöppent és ez a szerelem mai napig töretlen. Mindent, amit csak lehet meg akar tanulni a „nagyoktól”. Az ügynökségi évek alatt szinte minden iparágban tapasztalatot szerzett, mindenen témában szívesen dolgozik a kampányokon.

    Tanulmányok

    • Kodolányi János Főiskola (Kommunikáció szak)

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Burghardt Virág

    Burghardt Virág

    Szakmai múlt

    Virág 2011-ben csöppent az online marketing világába, akkor még egy kreatív ügynökség accountjaként. A PPC-vel 2 évre rá ismerkedett meg és már az első találkozáskor tudta, hogy ezzel szeretne komolyabban foglalkozni. Ügynökségi oldalon tevékenykedve több komplex, hazai és nemzetközi PPC kampányt tudhat maga mögött a legtöbb iparág területéről. 2017 óta szabadúszóként bontogatja szárnyait és erősíti a Jabjab csapatát.

    Tanulmányok

    • Pécsi Tudományegyetem, BTK
    • Budapesti Corvinus Egyetem
    • Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Banu Judit

    Banu Judit

    Szakmai múlt

    Judit több, mint 8 éve dolgozik online marketing területen. Médiaügynökségi, online ügynökségi, ügyféloldali és szabadúszó tapasztalattal egyaránt rendelkezik, így széles rálátása nylik az online hirdetési szektorra. Több száz PPC projektet menedzselt már a legkülönbözőbb iparágakban, specialitása a banki-pénzügyi témakör. Egyik kedvenc területe a webanalitika: komplex weboldalak és webshopok mérési rendszereinek felépítésében is otthon van. Keresőoptimalizálásban, webergonómiai területen, Facebook kampánykezelésben is széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik.

    Tanulmányok

    • BGF Külkereskedelmi Kar, közgazdász kereskedelem és marketing szak, marketingkommunikáció szakirány

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Szőcs-Trekovanyic Szabolcs

    Szőcs-Trekovanyic Szabolcs

    Szakmai múlt

    Szabolcs, vállalkozás fejlesztés végzettséggel rendelkezik és ez a terület el is kíséri eddigi szakmai útján. Több mint 10 évet töltött ügyfél oldalon, multinacionális társaságnál, ahol webshop és online ügyfélszolgálattal kapcsolatos projektekben vett részt, hol szakértőként, hogy projektvezetőként.

    Az online világ 2008 óta élete részét képezi. Eleinte családi vállalkozásuk kapcsán kezdte a Google AdWords rendszerével ismerkedni, amire mára már nem csak a munkaként gondol. Az elmúlt időszakban előadóként különböző AdWords és Facebook bevezető tréningeket és előadásokat tartott.

    Tanulmányok

    • Általános Vállalkozási Főiskola Gazdálkodási és menedzsment, BSC
    • Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásfejlesztés, MSC

    Online tapasztalatok

    Elérhetőségek

  • Méhész Levente

    Méhész Levente

    Szakmai múlt

    Levente gépészmérnökként kezdte pályafutását majd a néhány évi szerszámtervezést a marketing kampányok tervezése váltotta fel.

    Dolgozott az online marketing számos területén. Tervezett teljes marketing kampányokat, épített brand-t, kezelt PPC fiókokat. Ezzel párhuzamosan beleásta magát az analitika világába, mára ez vette át a főszerepet a munkáiban. Folyamatosan keresi a választ, hogy hogyan lehet még hatékonyabb az online jelenlét legyen szó egy szimpla landoló oldalról vagy egy komplex webáruházról.

    Tanulmányok

    • Debreceni Egyetem, Gépészmérnök
    • Debreceni Egyetem, Okleveles közgazdász

    Online tapasztalatok

    Elérhetőség

Pin It on Pinterest