A JabJab Google Tag Manager tanfolyam a hazai képzések között jelenleg egyedülálló módon nyújt teljes körű tematikát. A tanfolyam messze túlmutat az 1-2 órás workshopok bemutatóin, 3 teljesen napon keresztül mutatja be a Google Tag Manager használatának mélységeit.
Kezdő modul: marketingeseknek és programozóknak egyaránt
A 3 napos képzés első két napja mentes a mély programozói tudást igénylő témáktól. A HTML-lel, mint a weboldalak tartalmát leíró nyelvvel fontos, hogy legyen egy alapvető ismeretünk, de nem szükséges, hogy weboldalak készítésében jártasak legyünk.
A tanfolyam kezdő modulja a legtöbb marketinges számára is használható tudást ad át, amivel számos mérés beállítása válhat egyszerű folyamattá, tehermentesítve a fejlesztőket. Ezzel együtt a kezdő modul megismerése fontos lehet a cég fejlesztői számára is, mivel a haladó modul is épít az első két nap ismeretanyagára.
A képzés előtt érdemes először a Google Analytics tanfolyamot elvégezni.
Haladó modul: főleg fejlesztőknek
A haladó modul főleg fejlesztőknek hasznos: számos technikai részletet mondunk el, ami a Google Tag Manager bevezetésekor már fontos szempontokat ad. A haladó modul ezzel együtt érdekes lehet marketingeseknek is, azonban itt már előfordulhat, hogy egyes fejezetek nehezebben lesznek érthetőek.
Google Tag Manager tanfolyam tematika és jelentkezés
A tanfolyam részletes tematikája megtekinthető a tanfolyam weboldalán, aki pedig jelentkezni szeretne a következő kurzusra, szintén ezen a külön weboldalon jelezheti érdeklődését.
Cégeknek is sok érdeklődő számára
Ha az Ön cégénél 4 főnél többen is érdeklődnek a képzés iránt, tekintse meg a tanfolyam céges tréning változatát.