Google Ads tanfolyam (céges tréning)

A JabJab Google Ads tanfolyam részletes áttekintést ad a Google Ads nyújtotta lehetőségekről, a hatékony kampányok jellemzőiről. Google Premier Partner ügynökségként tudásunk legjavát hozzuk el csapata számára.

Google Premier Partner 2024 - Google Kiemelt Partner 2024

Az Ön cégére szabva

Az oktatás során először mindenképpen egyeztetjük a célokat, hogy pontosan milyen tudást, milyen mélységben kell átadni a csapattagok számára. A tematikát így minden esetben testre szabottan hozzuk el, hogy csak a valóban fontos, értékes ismeretanyagot mondjuk el.

Akár sok résztvevővel is

A tanfolyam árazása nem függ a résztvevők számától. Árajánlatunk elsősorban attól függ, hogy a cége számára testre szabott tematika hány alkalmat igényel. Így bátran meghirdetheti minden érintett kollégának, ugyanakkor azt szoktuk javasolni, hogy 10-12 főnél ne nagyon legyen több résztvevő. Ez biztosítja, hogy megtartható a képzés kiscsoportos jellege.

Google Ads tanfolyam kezdőknek és haladónak

Az oktatási napok során indulhatunk teljesen az alapoktól és megismerhetjük a Google Ads alapvető részeit, fogalmait. Innen lépésenként jutunk el az egészen haladó funkciók megismeréséig. A megfelelő kampány struktúrától, a licitstratégiák hatékony használatán át, az elérhető adatok maximális felhasználásáig érintünk minden fontos témát.

Hatékonyabb együttműködés

A képzés elvégzése után a csapattagok hatékonyabb és részletesebb brief-fel tudják elindítani az új projekteket, jobban átlátják majd a stratégiai kérdéseket, átfogóbb ismereteik lesznek a riportok értelmezéséhez.

Az oktatás így akkor is nagyon hasznos, ha kollégái nem foglalkoznak napi kampány kezeléssel, ugyanakkor szeretnék jobban érteni az ügynökség munkáját, riportjait, kérdéseit.

Kombinálva Facebook Ads tanfolyammal

Céges képzés során jól kombinálható a Google Ads és a Facebook Ads tanfolyamok tematikája, így egyszerre tanulhatják meg a kollégák mindkét népszerű hirdetési rendszer sajátosságait, valamint azt is, hogyan lehet a két rendszerben átfogó stratégiát alkalmazni.

Folyamatos tanácsadás

Mivel a Google Ads rendszere (is) folyamatosan változik, fontos lehet a megszerzett tudást karbantartani. Az oktatás után érdemes rendszeres konzultáció keretében havi, két havi vagy negyedéves sűrűség mellett workshopokat szervezni. Ennek során áttekinthetjük a kampányok eddigi eredményeit és közösen határozhatjuk meg az előttünk álló időszak fontosabb feladatait, célszámait.


érthetően

Tantermi oktatás, céges workshop

Legyen szó egyéni képzésről vagy az Ön telephelyén megtartott céges workshopról, segítünk a csapattagok tudásának fejlesztésében.