Instagram hirdetés

Az Instagram a Facebook részeként főleg fényképek és rövid videók megosztásán alapuló közösségi hálózat. Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

Fiatalos környezet, speciális történet mesélés

Instagram-on jellemzően a fiatalabb korosztály képviselteti magát, így ezen korosztály elérésére a legalkalmasabb. Ők viszont egészen másként használják ezt a platformot, mint a Facebook felhasználók. Sokkal kevésbé fogékonyak az eladás célú üzenetekre, nem szokták meg, hogy egy kép kattintható és weboldalra visz.

Mobilon nézik az idővonalat, de egyre többször az első áttekintett rész az ismerősök által létrehozott Insta Story-k.

A Facebook rendszerének része

Instagram hirdetéshez nem szükséges külön hirdetői fiók, a hirdetéseket a Facebook rendszerén belül hozhatjuk létre. Itt a kampányaink megjelenhetnek vegyesen Facebook és Instagram elhelyezéseken, de készíthetünk dedikált Instagram kampányt is.

Instagram hirdetés sokféle célzással

A hirdetéseket a Facebook hirdetéseknél megszokott változatos célzási lehetőségekkel juttatjuk el a felhasználókhoz. Így tehát az érdeklődési kategóriák, a demográfiai célzások és persze a megfelelő lokáció célzások elérhetőek ezen kampányok futtatása során is.

… és sokféle kreatívval

Bár az Instagramon is elérhető számos hirdetési formátum, a legfontosabb talán, hogy a felhasználók által feltöltött tartalmakhoz hasonló, négyzetes (1:1) vagy álló képes (9:16) formátumot célszerű előnyben részesíteni.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.