Egy weboldal, egy applikáció mérései komplex és összetett, érzékeny és sérülékeny rendszert alkothatnak. Egy Google Analytics audit segíthet abban, hogy a riportokban megjelenő adatokban megbízhassunk és azokból helyes következtetéseket vonjunk le.
Milyen problémákra derülhet fény egy Google Analytics audit során?
Hibás a hozzájárulások kezelése, ami adatvesztéshez vezethet
A Google féle Consent Mode használata ma már kötelező minden cégnek, a beállítás azonban nagyon érzékeny és tapasztalatunk szerint sok ponton csúszhat el. A weboldal consent banneréhez hibásan integrált mérés akár azt is eredményezheti, hogy nagyon sok, egyébként jogszerűen gyűjthető adatot veszítünk el véglegesen. A kevesebb adat pedig rosszabb kimutatásokat és akár használhatatlan riportokat eredményezhet.
Hibás vagy hiányos esemény mérések
A megfelelő időben a megfelelő módon gyűjtött adatok nélkül jelentősen romlik a riportok megbízhatósága. Sokszor találkoztunk már olyan helyzettel, ahol teljesen más volt az elemző elképzelése arról, mikor érkeznek be az adatok és a tényleges működés. Például, nem mindegy, hogy egy űrlap kitöltésekor mért konverziós pont méri a hibás űrlap kitöltéseket is vagy csak a sikereseket?
Hibás ecommerce mérések
Az ecommerce weboldalak vannak talán a leginkább jó helyzetben, ha adatvezérelt működésről beszélünk. A megfelelően gyűjtött ecommerce adatok nem csak a kampányok helyes értékeléséhez járulnak hozzá, de az adatok alapját képezhetik ajánlórendszerek és más AI eszközök kihasználásának. Ha valahol, itt rengeteg pénz folyhat el egy hibás működés miatt.
… és még sok más ponton csúszhat el a megbízhatóság
A fenti példák csak egy része a lehetséges problémáknak, amelyek alássák a rendszer megbízhatóságát és alkalmazhatóságát. A Google Analytics auditunk során egy objektív szempontrendszer alapján megyünk végig a beállításokon és mutatjuk meg, hol érdemes javítani, fejleszteni a jelenlegi méréseiden.
Miért kérd ingyenes Google Analytics audit szolgáltatásunkat?
- Mert a versenytársaid is ugyanezzel küzdenek, így előnybe kerülhetsz velük szemben
- Nem egy checklistet adunk, hanem személyre szabott, valós visszajelzést a GA beállításaid állapotáról
- 100% ingyenes, nincs rejtett költség
- Független eredményt kapsz a méréseid állapotáról egy objektív szempontrendszer alapján
- A JabJab szakértői garantálják a hozzáértést
- Ha nem jók a mérések, akkor tudunk segíteni a helyes beállításban is
Miért a JabJab?
- Google Marketing Platform Partnerek vagyunk (a Google a teljes ügynökségre nézve ellenőrizte szaktudásunkat). Tudjuk, miről beszélünk!
- Magyarországon a JabJab az egyik viszonteladója a nagyvállalati Google Analytics 360 terméknek, így értünk a GA4-hez is
- Szakembereink számtalan komplex mérési helyzetben adtak megoldást partnereinknek számos iparágban
- Mert nem csak Google hirdetésekhez és az analitikához értünk, hanem Microsoft hirdetési partnerek, Meta hirdetési partnerek és VWO partnerek is vagyunk
Akik már minket választottak
Hogyan juthasz hozzá az ingyenes Google Analytics audit riporthoz?
- Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon
- Felvesszük Önnel a kapcsolatot a technikai részletek megbeszélésére
- Néhány munkanapon belül elküldjük a kész riportot
- Szükség esetén megbeszéljük a feltárt hiányosságok javításának lehetőségeit