Analytics audit

Egy weboldal, egy applikáció mérései komplex és összetett, érzékeny és sérülékeny rendszert alkothatnak. Egy Google Analytics audit segíthet abban, hogy a riportokban megjelenő adatokban megbízhassunk és azokból helyes következtetéseket vonjunk le.

Milyen problémákra derülhet fény egy Google Analytics audit során?

Hibás a hozzájárulások kezelése, ami adatvesztéshez vezethet

Google Consent Mode v2A Google féle Consent Mode használata ma már kötelező minden cégnek, a beállítás azonban nagyon érzékeny és tapasztalatunk szerint sok ponton csúszhat el. A weboldal consent banneréhez hibásan integrált mérés akár azt is eredményezheti, hogy nagyon sok, egyébként jogszerűen gyűjthető adatot veszítünk el véglegesen. A kevesebb adat pedig rosszabb kimutatásokat és akár használhatatlan riportokat eredményezhet.

Hibás vagy hiányos esemény mérések

FogaskerékA megfelelő időben a megfelelő módon gyűjtött adatok nélkül jelentősen romlik a riportok megbízhatósága. Sokszor találkoztunk már olyan helyzettel, ahol teljesen más volt az elemző elképzelése arról, mikor érkeznek be az adatok és a tényleges működés. Például, nem mindegy, hogy egy űrlap kitöltésekor mért konverziós pont méri a hibás űrlap kitöltéseket is vagy csak a sikereseket?

Hibás ecommerce mérések

Shopping cartAz ecommerce weboldalak vannak talán a leginkább jó helyzetben, ha adatvezérelt működésről beszélünk. A megfelelően gyűjtött ecommerce adatok nem csak a kampányok helyes értékeléséhez járulnak hozzá, de az adatok alapját képezhetik ajánlórendszerek és más AI eszközök kihasználásának. Ha valahol, itt rengeteg pénz folyhat el egy hibás működés miatt.

… és még sok más ponton csúszhat el a megbízhatóság

A fenti példák csak egy része a lehetséges problémáknak, amelyek alássák a rendszer megbízhatóságát és alkalmazhatóságát. A Google Analytics auditunk során egy objektív szempontrendszer alapján megyünk végig a beállításokon és mutatjuk meg, hol érdemes javítani, fejleszteni a jelenlegi méréseiden.

Miért kérd ingyenes Google Analytics audit szolgáltatásunkat?

  • Mert a versenytársaid is ugyanezzel küzdenek, így előnybe kerülhetsz velük szemben
  • Nem egy checklistet adunk, hanem személyre szabott, valós visszajelzést a GA beállításaid állapotáról
  • 100% ingyenes, nincs rejtett költség
  • Független eredményt kapsz a méréseid állapotáról egy objektív szempontrendszer alapján
  • A JabJab szakértői garantálják a hozzáértést
  • Ha nem jók a mérések, akkor tudunk segíteni a helyes beállításban is

Miért a JabJab?

  • Google Marketing Platform Partnerek vagyunk (a Google a teljes ügynökségre nézve ellenőrizte szaktudásunkat). Tudjuk, miről beszélünk!
  • Magyarországon a JabJab az egyik viszonteladója a nagyvállalati Google Analytics 360 terméknek, így értünk a GA4-hez is
  • Szakembereink számtalan komplex mérési helyzetben adtak megoldást partnereinknek számos iparágban
  • Mert nem csak Google hirdetésekhez és az analitikához értünk, hanem Microsoft hirdetési partnerek, Meta hirdetési partnerek és VWO partnerek is vagyunk
Google Marketin Platform Sales partner
Google Premier Partner 2025
Analytics audit - Kép 5

Akik már minket választottak

Analytics audit - Kép 7
MVM Next
Analytics audit - Kép 10

Hogyan juthasz hozzá az ingyenes Google Analytics audit riporthoz?

  • Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon
  • Felvesszük Önnel a kapcsolatot a technikai részletek megbeszélésére
  • Néhány munkanapon belül elküldjük a kész riportot
  • Szükség esetén megbeszéljük a feltárt hiányosságok javításának lehetőségeit
Audit

érthetően

Analitika szolgáltatások

A sikeres cégek egyik legfontosabb felismerése, hogy egy sikeres online stratégia nem csak az akvizíciós tevékenység optimalizálásán múlik. Legalább annyira fontos a weboldalon belüli folyamatok optimalizálása, amelyhez elengedhetetlen a meglévő mérések alapos auditja, további hasznos mérések bevezetése, azokból a napi, heti és havi munkát támogató riportok, dashboardok készítése, az egyes weboldal részek megfelelő és rendszeres A/B tesztelése.

Google Marketing Platform partnerként a JabJab Online Marketing hivatalos minősítéssel rendelkezik arról, hogy a Google analitikai termékeit magas színvonalon, komoly szakértelemmel tudja ügyfelei számára alkalmazni.

Google Analytics 4 bevezetés

A Google Analytics 4 a népszerű analitikai eszköz alapjaiban újra gondolt változata. Bevezetése gondos lépéseket igényel, amiben örömmel segítünk cégének.

Audit

Analytics audit

A rendszeres analytics audit segíthet abban, hogy a riportokban megjelenő adatokban megbízhassunk és azokból helyes következtetéseket vonjunk le

Analytics mérés beállítás

Számos cég gondolja azt, hogy a weboldal elkészültével kapott Analytics mérés beállítás megfelelő és elégséges a felmerülő üzleti kérdések megválaszolásához.

Firebase mobil applikáció mérések

Mobil app mérések

Egyre több cég jelenik meg mobil app változattal weboldalából, viszont csak kevesen foglalkoznak a mobil app mérések kérdéskörével