TikTok hirdetés

A legtöbb elemzés szerint a TikTok az a hely, ahol jelenleg a leginkább elérhető a Z generáció, azonban egyre több felhasználó érhető el a 25+ korcsoportból is.

KorcsoportBecsült elérés
13-17Adatvédelmi okokból nem ad a rendszer becslést erre a korcsoportra
18-24~1 millió
25-34~600 ezer
35-44~250 ezer
45-54~140 ezer
55+~60 ezer
2021. szeptemberi állapot szerint így néz ki az egyes korcsoportok becsült elérése a platformon

A TikTok-on való megjelenés így egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, azonban fontos, hogy itt se silókban gondolkozzunk, hanem egy átfogó online stratégiában, amelybe a JabJab Online Marketing segítségével most már a TikTok hirdetéseket is integrálhatja.

Mennyibe kerül egy TikTok kampány?

Ahogy a legtöbb esetben, itt is az a válaszunk, hogy a céljaitól (is) függ. Néhány alapvonalat azonban itt is meg kell ugrani, de a legtöbb esetben ezek nem vészesen magas értékek. A legtöbb esetben ~15-20 000 Ft-os költségkerettel is el lehet indulni (EUR/HUF árfolyam függvénye), de a jobb elérés és a megfelelő mennyiségű statisztika eléréséhez érdemes legalább napi 5-7000 Ft (havi kb. 150-200 ezer forint) médiaköltésben gondolkodni.

Mi kell egy TikTok hirdetés indításához?

Jellemzően olyan dolgok, amik minden más hirdetési lehetőségnél szükségesek: döntés, büdzsé és persze kreatívok.

A döntésben szívesen segítünk, ahogy a kampányok kezelésében is.

A büdzsével kapcsolatban is érdemes átbeszélnünk először az elérni kívánt célokat, de támpontnak az előző pontban leírt számok adhatnak némi alapot. A TikTok kampányok kezeléséhez szükséges hirdetői fiókot jelenleg ügynökségeken keresztül lehet elérni, ebben a JabJab Online Marketing is a segítségére lesz a folyamat során.

Fontos eleme a sikernek a megfelelő kreatív. Már YouTube-on és Facebook-on is érdemes olyan videókat, képi anyagokat készíteni, amelyek jobban beleillenek az adott platform „normál”, tehát nem hirdetésként készült tartalmaiba. TikTok-on ez fokozottan igaz. A jó TikTok hirdetés a platformon megszokott lazább, harsányabb hangulatot ad vissza, terjedelmében pedig akár csak 10-15 másodperc. Ami pedig még fontosabb, hogy itt az alapértelmezett formátum az álló videó.

A legrosszabb, amit tehet egy hirdető, ha áthozza TikTok-ra a TV-ben futó reklám videót. Sem tartalmában, sem technikai paramétereiben nem lesz megfelelő erre a platformra.

Milyen célokra használható egy TikTok kampány?

A rendszer lehetőséget ad az elérés és traffic célokon túl app letöltésre vagy akár weboldal konverziókra fókuszáló kampányokat létrehozni, az eddigi tapasztalataink alapján azonban érdemes a platformra mint elérést biztosító felületre gondolni.

Komplexebb, egymásra épülő TikTok videókkal kidolgozott kampánynál már nagyobb eséllyel hozhatunk akár lead-eket is, de ehhez elengedhetetlen az előbb említett, TikTok-ra optimalizált tartalomgyártás.

Kérdése volna, mielőtt belevágunk?

Örömmel állunk rendelkezésére, vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, beszélgessünk kötetlenül erről a lehetőségről is.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Microsoft Advertising Partner 2024

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

TikTok hirdetés

TikTok hirdetés

A TikTok-on való megjelenés egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, segítségünkkel most már egy TikTok hirdetés is része lehet online jelenlétének.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Audit

PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.

SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.