Reddit hirdetés

A Reddit 2005-ben jött létre. A rendszer lényege, hogy bárki megoszthat linkeket, gondolatokat, melyeket különféle közösségek, ún. Subreddit-ek segítségével csoportosíthatóak. Egy Reddit hirdetés a Reddit közösségeiben jelenik meg célozva a közösség témáját és a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Itthon és külföldön is

Az oldal elérése és a felhasználók száma folyamatosan növekszik. Több millió felhasználó, napi több ezer linket tölt fel. Ma már rengeteg nyelven, többek között magyarul is elérhető a Reddit közösségi hálózat.

Alacsonyabb verseny

A Reddit hirdetés még nem túl elterjedt, így a kisebb verseny miatt nagyon kedvezően érhetjük el a célcsoportunkat. Brand építésben, forgalom terelésben és bizonyos esetekben bevétel növelésre is használhatjuk.

Főleg B2B-ben lehet jó kiegészítője a LinkedIn és Quora hirdetéseknek is.

Reddit hirdetés: egyedi célzások

Az alapnak mondható lokáció és érdeklődési kategórián túl célozhatunk konkrét közösségeket is, így ha bizonyos csoportokban számunkra nagyon releváns beszélgetés folyik és az ottani felhasználók számunkra jó célcsoportot alkotnak, akkor nagyon szűk szórással érhetünk el felhasználókat.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Microsoft Advertising Partner 2024

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

TikTok hirdetés

TikTok hirdetés

A TikTok-on való megjelenés egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, segítségünkkel most már egy TikTok hirdetés is része lehet online jelenlétének.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Audit

PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.

SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.