PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.

Egy korrekt PPC audit és nem “sales” audit

Munkánk során mi magunk is megtapasztaltuk, milyen auditok készülnek bizonyos helyeken: a legtöbb esetben már az első mondat leírása előtt eldőlt, hogy sok-sok hiányosságot tárnak fel. Ezeknek az auditoknak csak kisebb részben célja a valós szakmai észrevételek összegyűjtése.

Sokkal inkább szólnak arról, hogy bebizonyítsa: az auditot végző cég csak jobban tudná elvégezni a feladatot.

A JabJab Online Marketingnél több fontos és meglátásunk szerint a haza piacon egyedi, de minimum ritka feltétellel készítünk auditot annak érdekében, hogy a riport

  • kellően szakmai
  • sales érdekektől mentes
  • egyedi, testre szabott

… tartalommal rendelkezzen.

Nem vállalunk megbízást a PPC audit után

Az első fontos pontunk. Ha egy cég felkér minket az auditra, nem szeretnénk vállalni egy esetleges kampány kezelési megbízást az auditot követő három hónapban.

Ezzel is szeretnénk a meglévő csapatnak megadni a lehetőséget, hogy átgondolják és beépítsék javaslatainkat a hirdetési stratégiába. 3 hónap általában elég arra, hogy a Megbízó eldöntse, megfelelő lendületet kapott-e a meglévő beszállítója.

Transzparensek szeretnénk lenni

Ez azt jelenti, hogy nem szeretnék a háttérben, egy kamu email címmel vagy valamelyik ott dolgozó belépőjével hozzáférni a hirdetői fiókokhoz. Mindenképpen szeretnénk, ha a jelenlegi beszállítók be lennének vonva a folyamatba, ami fontos alappillére egy jó PPC audit elkészítéséhez:

  • Már az áttekintés előtt tudunk beszélni arról, bizonyos hiányzó elemek miért is hiányoznak: mert például számtalanszor ki volt már próbálva és nem működött
  • Az áttekintés során külön fókuszunk lehet a kampány kezelők jelenlegi kihívásaira
  • Az első pillanattól biztosított transzparencia konstruktív hangulatot teremt, ami így még inkább a Megbízó érdekei szerint alakítja az eredményt

Mit tartalmaz egy PPC audit tőlünk?

Az auditok jellemzően két fő részre oszthatók:

  1. A fiókbeállításokkal, általános strukturális kérdésekkel kapcsolatos észrevételek
  2. A hirdető cégre szabott javaslatok az eredmények javítását célozva, ami magában foglalhat javaslatokat új lehetőségek kiaknázására vagy meglévő funkciók javítására

Terjedelme a fiókok számától és a tevékenység komplexitásától függően a 10-20 oldaltól akár 30-40 oldalig is elérhet. Törekszünk a lényegre, nem célunk megírni egy újabb Háború és békét.

Kategorizált javaslatok

Amikor valahol találunk egy lehetőséget, esetleg hibát, fontos jelezni, hogy az mennyire nagy probléma. Talán meglepő, de sok sales audit esetében ez például kimarad. Nem mindegy, hogy 10 találatból 2 vagy 8 akkora jelentőségű, hogy befolyása lehet a következő havi eredményességre.

A kisebb horderejű javaslatokat sem szeretnénk ugyanakkor szőnyeg alá söpörni, épp ezért a PPC auditokban színkódokkal jelöljük, mennyire érezzünk fontosnak azonnal foglalkozni az adott ponttal.

Nem csak Google és Facebook rendszerekre

Kérjen auditot még ma! Nem csak az itthon népszerű Google Ads és Facebook Ads hirdetési rendszerekre készítünk ilyet, hanem minden általunk támogatott rendszerhez.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Microsoft Advertising Partner

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

TikTok hirdetés

TikTok hirdetés

A TikTok-on való megjelenés egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, segítségünkkel most már egy TikTok hirdetés is része lehet online jelenlétének.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Audit

PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.