Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.
Egy korrekt PPC audit és nem „sales” audit
Munkánk során mi magunk is megtapasztaltuk, milyen auditok készülnek bizonyos helyeken: a legtöbb esetben már az első mondat leírása előtt eldőlt, hogy sok-sok hiányosságot tárnak fel. Ezeknek az auditoknak csak kisebb részben célja a valós szakmai észrevételek összegyűjtése.
Sokkal inkább szólnak arról, hogy bebizonyítsa: az auditot végző cég csak jobban tudná elvégezni a feladatot.
A JabJab Online Marketingnél több fontos és meglátásunk szerint a haza piacon egyedi, de minimum ritka feltétellel készítünk auditot annak érdekében, hogy a riport
- kellően szakmai
- sales érdekektől mentes
- egyedi, testre szabott
… tartalommal rendelkezzen.
Az ellenőrzéshez Google Premier Partner ügynökségként tudásunk legjavát tesszük bele az ellenőrzésekbe.
Transzparensek szeretnénk lenni
Ez azt jelenti, hogy nem szeretnék a háttérben, egy kamu email címmel vagy valamelyik ott dolgozó belépőjével hozzáférni a hirdetői fiókokhoz. Mindenképpen szeretnénk, ha a jelenlegi beszállítók be lennének vonva a folyamatba, ami fontos alappillére egy jó PPC audit elkészítéséhez:
- Már az áttekintés előtt tudunk beszélni arról, bizonyos hiányzó elemek miért is hiányoznak: mert például számtalanszor ki volt már próbálva és nem működött
- Az áttekintés során külön fókuszunk lehet a kampány kezelők jelenlegi kihívásaira
- Az első pillanattól biztosított transzparencia konstruktív hangulatot teremt, ami így még inkább a Megbízó érdekei szerint alakítja az eredményt
Mit tartalmaz egy PPC audit tőlünk?
Az auditok jellemzően két fő részre oszthatók:
- A fiókbeállításokkal, általános strukturális kérdésekkel kapcsolatos észrevételek
- A hirdető cégre szabott javaslatok az eredmények javítását célozva, ami magában foglalhat javaslatokat új lehetőségek kiaknázására vagy meglévő funkciók javítására
Terjedelme a fiókok számától és a tevékenység komplexitásától függően a 10-20 oldaltól akár 30-40 oldalig is elérhet. Törekszünk a lényegre, nem célunk megírni egy újabb Háború és békét.
Kategorizált javaslatok
Amikor valahol találunk egy lehetőséget, esetleg hibát, fontos jelezni, hogy az mennyire nagy probléma. Talán meglepő, de sok sales audit esetében ez például kimarad. Nem mindegy, hogy 10 találatból 2 vagy 8 akkora jelentőségű, hogy befolyása lehet a következő havi eredményességre.
A kisebb horderejű javaslatokat sem szeretnénk ugyanakkor szőnyeg alá söpörni, épp ezért a PPC auditokban színkódokkal jelöljük, mennyire érezzünk fontosnak azonnal foglalkozni az adott ponttal.
Nem csak Google és Facebook rendszerekre
Kérjen auditot még ma! Nem csak az itthon népszerű Google Ads és Facebook Ads hirdetési rendszerekre készítünk ilyet, hanem minden általunk támogatott rendszerhez.