SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.

SEO audit

A SEO audit a technikai szempontok és tartalom átfogó elemzése, amely összefoglalja webhelyének erősségeit és gyengeségeit, és megjelöli azokat a stratégiai fejlesztési irányokat, amelyek segítségével a lehető legteljesebb mértékben kihasználhatja a benne rejlő lehetőségeket. Lényegtelen, hogy egy kisebb céges oldal vagy egy több ezer aloldallal rendelkező webshopról van szó, tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni.

Tartalmi SEO

A tartalom a hatékony SEO sarokköve. Kutatások mutatják, hogy a tartalom a forrása a legnagyobb e-kereskedelmi webhelyek látogatásainak 50%-ának. A tartalomstratégia célja a forgalom generálása és a konverziók növelése – számos esettanulmányunk bizonyítja, hogy a tartalmak eladnak.

Technikai SEO

A technikai SEO az összetett SEO stratégiák tervezésének és megvalósításának sarokköve. Akár új weboldal fejlesztése, akár meglévő weboldal optimalizálása a feladat, támogatjuk partnereinket a megfelelő megoldások és technológiák kiválasztásában, a technikai optimalizálás és technikai fejlesztések megvalósítása során.

Kulcsszókutatás

Sokszor azok a kulcsszavak, amiket jónak gondolunk és azok, amelyek valódi eredményt hoznak, eltérhetnek. A két lista között lehet átfedés, de igazán energiát és persze pénzt azon szegmensbe kell helyezni, ami megfelelő üzleti eredményeket hoz.


érthetően

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Microsoft Advertising Partner 2024

Díjaink

Marketing Diamond 2023
European Search Awards 2023 - Finalist
European Search Awards 2024 - Finalist

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

TikTok hirdetés

TikTok hirdetés

A TikTok-on való megjelenés egyre több márka számára lehet érdekes lehetőség, segítségünkkel most már egy TikTok hirdetés is része lehet online jelenlétének.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.

Audit

PPC audit

Ha úgy érzi, nem működik minden jól vagy épp bizonyosságot szeretne arról, hogy valóban a lehető legtöbbet hozza ki a PPC kampányokból, kérjen tőlünk PPC auditot.

SEO – Keresőoptimalizálás

A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.