A keresőmotorokban bár sok keresésre a jól látható helyeken fizetett hirdetések vagy egyéb találatok (pl Google Térkép, hotel találatok, stb.) láthatóak, továbbra is fontos jelentősége van a keresőoptimalizálás szakterületének, hogy a releváns keresésekre egy weboldal megfelelő láthatóságban legyen az ingyenes, ún. organikus találatok között.
SEO audit
A SEO audit a technikai szempontok és tartalom átfogó elemzése, amely összefoglalja webhelyének erősségeit és gyengeségeit, és megjelöli azokat a stratégiai fejlesztési irányokat, amelyek segítségével a lehető legteljesebb mértékben kihasználhatja a benne rejlő lehetőségeket. Lényegtelen, hogy egy kisebb céges oldal vagy egy több ezer aloldallal rendelkező webshopról van szó, tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni.
Tartalmi SEO
A tartalom a hatékony SEO sarokköve. Kutatások mutatják, hogy a tartalom a forrása a legnagyobb e-kereskedelmi webhelyek látogatásainak 50%-ának. A tartalomstratégia célja a forgalom generálása és a konverziók növelése – számos esettanulmányunk bizonyítja, hogy a tartalmak eladnak.
Technikai SEO
A technikai SEO az összetett SEO stratégiák tervezésének és megvalósításának sarokköve. Akár új weboldal fejlesztése, akár meglévő weboldal optimalizálása a feladat, támogatjuk partnereinket a megfelelő megoldások és technológiák kiválasztásában, a technikai optimalizálás és technikai fejlesztések megvalósítása során.
Kulcsszókutatás
Sokszor azok a kulcsszavak, amiket jónak gondolunk és azok, amelyek valódi eredményt hoznak, eltérhetnek. A két lista között lehet átfedés, de igazán energiát és persze pénzt azon szegmensbe kell helyezni, ami megfelelő üzleti eredményeket hoz.