Az Apple és a Facebook harca – Aggregated Events Measurement
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben a cikkben az Aggregated Events Measurement bemutatásával.
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben a cikkben az Aggregated Events Measurement bemutatásával.
Nehéz röviden összefoglalni, mi mindent érdemes tudni az Apple legújabb adatvédelmi változtatásairól iOS 14 kapcsán és annak hatásáról az online marketingre. Valahogy a lelkem mélyén már ennek a mondatnak a leírásakor tudtam, hogy nem is fog menni. Szóval nagy levegő…
2020. december 14-én közép-európai idő szerint nagyjából délután 1 és 2 óra között lehalt a Google több szolgáltatása is. Vajon működtek-e a méréseink? Vajon hiányzik-e statisztika Google Ads-ben? Nézzük meg, hogyan ellenőrizhetjük.
Megjelenése óta sok-sok kérdés merült fel a felhasználókban Google Analytics 4 kapcsán, ezekre próbálunk meg most válaszolni
A korábban App+Web néven megismert Google Analytics property típus már nem béta és új nevet kapott: Google Analytics 4
2014-ben, tehát 2 éve tartottuk meg az első Google Tag Manager tanfolyamot, amelyet egy következő alkalom követett 2015 ősszel. Idén is többen érdeklődtetek már, hogy mikor
Főleg keresőoptimalizálással foglalkozó cikkekben szokták ecsetelni, hogy mennyire jó vagy nem jó dolog, ha a weboldalunk biztonságos kapcsolaton kommunikál a felhasználóval. Pedig van ennek egy
Akik már régebb óta követik a blogot, tudják, hogy igyekszünk nagyon ritkán fényezni önnön magunkat és inkább megpróbálunk olyan témákban publikálni, amivel másnap mindenki picit
Idén is megrendezésre került az Evolution konferencia, valamint a Keresőmarketing nap. A két napos rendezvényen ott voltunk, sőt, elő is adtunk, erről írnánk le most
Picit bulváros felcsapással élve: pénteken robbant a bomba, ami eddig csak kósza teszt volt és mindenki csak elvétve elmélkedett, mi lesz, ha… az most már
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról.
Ezen sütik a weboldal használatáról részletesebb, elemzési célú információszerzést tesznek lehetővé, így segítenek weboldalunk ügyfélfókuszú továbbfejlesztésében.
Ezen sütik a weboldal felhasználói szintű viselkedési adatainak összegyűjtésével segítenek, hogy látogatóink számára releváns ajánlatokat kínáljunk.