Blog


Lehet, hogy téged keresünk

Szerző: Dátum: 13:00 Kategória: JabJab, Nem kategorizált | Nincs hozzászólás

Még mindig lehet hogy téged keresünk: Az ideális jelölt: – okos, kreatív- képben van- független, rugalmas Ennél azért részletesebben: – PPC szakmában jártas, nem csak megvan a Google vizsgád, hanem használod is- ismered az AdWords mellett az Etarg…

tovább olvasom

Újra Google Tag Manager tanfolyam – 2016. június 8-9

Szerző: Dátum: 10:43 Kategória: Google Tag Manager | Nincs hozzászólás

2014-ben, tehát 2 éve tartottuk meg az első Google Tag Manager tanfolyamot, amelyet egy következő alkalom követett 2015 ősszel. Idén is többen érdeklődtetek már, hogy mikor tartjuk meg a következő alkalmat: 2016. június 8-9-én várunk minden érdeklődőt a Google Ground emeleti termébe, ahol a kezdetektől haladunk végig a haladó alkalmazásig lépésről lépésre. Mindkét előző alkalomból mi is sokat tanultunk abból, hogyan is lehet a legjobban átadni az eszközzel kapcsolatos ismeret anyagot, így idén némileg átdolgozott tartalommal és sokkal-sokkal inkább gyakorlatias megközelítéssel tartjuk meg két napos képzésünket. Idén a kezdő tanfolyam második felében sokkal nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy megismerkedjünk néhány olyan beállítással, amellyel kódolási ismeretek nélkül állíthatunk be érdekes és hasznos Google Analyitcs méréseket, illetve megnézzük, hogyan kezeljük azt a Facebook Pixelt, amely hamarosan végleg a korábban használt remarketing és konverziós kódok helyébe lép. Az egész kezdő nap folyamán szükség lesz minden résztvevő laptopjára, mert egy demo weboldalon mindenki saját maga állítja be majd Google Tag Manager tárolóját. Közösen haladunk, minden kérdést megvitatunk (ahogy korábban is), hogy a nap végére elkészüljön mindenkinek az első komolyabb tárolója. A haladó képzésen eddig is nagy érdeklődés volt a Google Analytics enhanced ecommerce-el kapcsolatos téma. Mivel ez egy sok-sok kódolással járó feladat minden weboldal életében, végig fogunk menni minden fontos ismereten és kódon, hogy aztán ügyesen és zökkenőmentesen tudja mindenki elkészíteni ezt a fajta e-kereskedelmi mérést saját vagy ügyfelei weboldalán. A jelentkezést idén szerettük volna picit izgalmasabbá tenni: early bird árak helyett olyan csomagokat kínálunk, amelyekből csak korlátozott számban lehet elhappolni egyet-egyet: az első 5 jelentkező kapja meg a legkedvezőbb árakat a következő 15 jelentkező is még kedvezményes árakon jelentkezhet Jelentkezni 2016. május 13-án, pénteken ( 🙂 ) 10:00-tól lehetséges a tanfolyam oldalán, ahol a részletes tematika is...

tovább olvasom

Válts HTTPS-re és pontosabb lehet az analitikád

Szerző: Dátum: 07:18 Kategória: Analytics | 3 hozzászólás

Főleg keresőoptimalizálással foglalkozó cikkekben szokták ecsetelni, hogy mennyire jó vagy nem jó dolog, ha a weboldalunk biztonságos kapcsolaton kommunikál a felhasználóval. Pedig van ennek egy analitikával kapcsolatos vonzata is, amiről már ritkábban esik szó. Picit a HTTPS-ről Bár erről már valószínűleg mindenki hallott, mégis, picit ismételjünk: a HTTP egy olyan protokoll, ami meghatározza, hogy milyen üzenetváltással beszélgethet egymással jellemzően egy böngésző és egy weboldal. A HTTPS ennek a protokollnak egy olyan változata, ami mindezt egy titkosított csatornán teszi. Ez azt jelenti, hogy az adat (például egy regisztrációnál megadott jelszó vagy egy online fizetésnél megadott bankkártyaszám) a felhasználó böngészője és a weboldal között kódolva áramlik, így ha egy ártó szándékú “úri” ember belekontárkodik ilyen olyan módon, főleg zagyvaságot lát, nem olvasható szöveget. Még egy picit a HTTPS-ről Ez már tényleg csak a teljesség kedvéért: ahhoz, hogy egy weboldal HTTPS-en kommunikáljon, vennünk kell egy ún. SSL tanúsítványt. Ez egy olyan eszköz, ami segít titkosítani a kommunikációt. Az SSL tanúsítványoknak többféle formája van. Ezek különféle módon jelennek meg a böngészőkben, van, amikor csak zöldre vált a böngésző címsora (jelezve, hogy rendben van a titkosítás), van, ahol megjelenik a tanúsítványt igénylő cég neve is. Ez persze árakban is megjelenő jelentős különbség. Oké, oké, de hogy lesz ebből mese? A böngészőknek a HTTPS kapcsán van egy speciális működése: szabvány szerint, ha egy HTTPS oldalon kattintasz egy olyan linkre, ami egy sima HTTP (tehát nem biztonságos) weboldalra visz, akkor ez a nem biztonságos weboldal nem kapja meg azt az információt, hogy a kattintás előtt hol járt a látogató. Ha sima HTTP weboldalak között kattintgatsz, akkor ezek mindig értesülnek arról, hogy előzőleg hol járt a látogató, ezekből lesznek a Google Analytics jelentésekben a referral, tehát hivatkozó weboldalak. Sőt, ha HTTPS-en működő oldalak között mozogsz, akkor is. A probléma akkor jön, amikor biztonságos kapcsolatról nem biztonságos kapcsolatra váltasz. A szürke 50… Persze ez a szabály sem fekete vagy fehér, a biztonságos, tehát HTTPS-en működő oldalak megmondhatják a böngészőknek, ha engedékenyebbek. Így tesz például a google.com, google.hu, facebook.com és még számos ismert weboldal. Ennek köszönhető, hogy az ezen weboldalakról érkező látogatók (többségét) láthatjuk, mint hivatkozó forgalom a Google Analytics statisztikákban. Direkt lesz direkt Azokban az esetekben viszont, amikor az alapértelmezett működés lép életbe, a HTTPS-ről érkező látogatóról nem látni, hogy honnan jött. És bizony ezen információ hiányában a Google Analytics is csak két dolgot tehet: ha lát utm paramétereket, akkor azokat használja fel a forgalom forrásának kihasználására. Ha nem lát, akkor ezt a látogatót direkt látogatónak azonosítja. Bezony. Pont, mintha csak beírta volna a böngészőbe weboldalunk címét. Ha viszont weboldalunk HTTPS-en üzemel, akkor a fenti problémakörrel nem lesz gondunk: akármilyen weboldalról kattint is át egy felhasználó, látható lesz, honnan jött. (tudom, tudom: akasztják a hóhért, a jabjab.hu sincs még HTTPS-en, de ami késik, nem nyúlik 🙂...

tovább olvasom

Minősített Google Analytics cég lettünk

Szerző: Dátum: 07:20 Kategória: Szolgálati | Nincs hozzászólás

Akik már régebb óta követik a blogot, tudják, hogy igyekszünk nagyon ritkán fényezni önnön magunkat és inkább megpróbálunk olyan témákban publikálni, amivel másnap mindenki picit okosabban ülhet neki a kampányainak és méréseinek. Na ez most nem ilyen post 🙂 Nagy büszkeséggel tölt el minket ugyanis, hogy múlt héten megszereztünk egy olyan hivatalos Google minősítést, amit itthon velünk együtt még mindig csak 3 cég birtokol és világ szinten sem osztják olyan tempóban, mint más Google minősítéseket: minősített Google Analytics partner ügynökség lettünk! Na de mi ér egy ilyen bejelentés “elsőzés” nélkül, szóval nézzük meg, hogy innen el tudunk-e jutni egy vaskos “én én én” felkiáltásig: A második olyan ügynökség vagyunk az országban, amely a hirdetési rendszerekkel kapcsolatos Google Partner minősítéssel ÉS a digitális analitikával kapcsolatos Google Analytics Certified Partner minősítéssel is rendelkezik, éééééés, tátátátáááá: az egyetlen független, magyar gyökerű ügynökség, aki emellett a DoubleClick Search prémium termékét is kínálja ügyfeleinek (homlok letöröl, levegő kifúj). Mit is jelent ez a minősítés? A Google Analytics használatával kapcsolatban elérhető egy ingyenes vizsga a Google Partners rendszerén belül. Ezt a vizsgát ma már egyre többen szerzik meg, mi magunk is oktatjuk a témát a Google Partner Akadémián, ahol pont az a cél, hogy ezt az egyéni képesítést itthon minél többen szerezzék meg. Ez azonban bizonyos értelemben még “csak” az út kezdete, az itt megszerzett ismeretekkel nagyon sok érdekes és hasznos elemzésünk lehet ügyfeleink, cégeink felé. Innen tovább haladva készíthetünk olyan méréseket, amelyekkel sokkal többet tudhatunk meg egy-egy weboldal, mobil applikáció vagy más internetképes eszköz felhasználóiról. Ehhez már nem elég egy ember, jellemzően egy komolyabb csapat összetett munkája szükséges, ahol az egész technikai megvalósulását lehet támogatni, majd az így kinyert adatokat elemezve lehet olyan elemzéseket készíteni, amelyek akár komoly üzleti döntéseket is megalapozhatnak. A minősítési eljárás során be kell mutatni több olyan projektet is, ahol ilyen komplex megoldást szállítottunk és azt is, hogy ezzel kimutatható eredményt értünk el a cég üzletmenetében. Ezután egy személyes interjú keretében ismerkednek meg a céggel, a csapat felépítésével és döntik el azt, hogy a beadott projektek és az interjún adott válaszok alapján kiérdemli-e a cég a minősített logót. A most elnyert minősítés tehát az egyénen túl magát az ügynökséget, a csapatot élteti, ezért innen is szeretnénk nagy pacsit küldeni a JabJab Online Marketing minden tagjának, akik nélkül ez a plecsni nem gyütt vóna össze. Akkor most mi változik? Alapvetően semmi és mégis minden 🙂 Nem változik a szolgáltatásaink palettája, továbbra is specialistákból álló csapat vagyunk: prémium performancia kampányokkal és most már a Google által is elismert digitális analitika szolgáltatással szeretnénk ügyfeleink sikereit támogatni. Emellett szeretnék folytatni a tavaly megkezdett oktatási vonalat: idén sajnos kevésbé volt időnk blogolni, ahogy a webináriumainkat is hiányolták már többen is. Ezekkel is igyekszünk visszatérni, mert már előkészítés alatt van pár téma, amiről mindenképpen szeretnénk mesélni Nektek. No, ennyit az önfényezésről, ha netán itt a cikk alatt valamelyik megosztás és ajánlás funkcióval kifejezed Te is, hogy velünk együtt örülsz, akkor mi is még jobban fogunk örülni… 🙂 Folytatása...

tovább olvasom

Az Evolúció ismét lépett egyet

Szerző: Dátum: 07:44 Kategória: JabJab | Nincs hozzászólás

Idén is megrendezésre került az Evolution konferencia, valamint a Keresőmarketing nap. A két napos rendezvényen ott voltunk, sőt, elő is adtunk, erről írnánk le most pár gondolatot. Úgy általában van egy fontos jellemzője az Evolution-nek, illetve az év során hasonló ernyő alatt megrendezésre kerülő rendezvényeknek: a dara. Jellemzően 10-15 perces mini előadások sora pörög folyamatosan 4 teremben, mindenféle szünet, megállás nélkül. Ennek számos előnye és hátránya is van, én személy szerint inkább a hátrányát érzem: sokszor azt érzem, hogy nagyon sok van még a témában, de az idő rövidsége miatt nem sikerül jól kibontani. Néha csak 5-10 perc kéne még és sajnos nem egyszer fordul elő, hogy ezt igénybe is veszik az előadók, amivel pont a következő előadás idejének felét rabolják el, könnyedén megborítva az “erőltetett menet” haladását a 4 terem tematikája ugyan jól elkülönül, sokszor éreztem idén is azt, hogy jó lenne osztódni 2 vagy akár 3 felé, mert bizony vannak érdekes témák itt is, ott is kávé, ebéd, pisi(, cigi) csak annak árán abszolválható, hogy kihagysz pár előadást Fontos azonban kiemelni azt is, hogy a rövid idő ellenére is vannak olyan előadók, akik nagyon is jó és érdekes preziket tesznek össze borzasztóan sok ember fordul meg ott a két nap alatt, szinte lehetetlen nem belebotlani egy ismerősbe (innen is elnézést azoktól, akikkel most csak egy kézfogásra futotta) alapvetően egészen finom a kávé 🙂 A TV-s hirdetési pénzeken túl nőtt az online A szerdai napot kétség kívül a most már hagyományosnak mondható kezdő előadás indította, amikor is a Magyar Reklámszövetség, az IAB és más szerverezetek bejelentették a 2015 reklámköltési adatokat. Ennek talán az egyik legfontosabb száma volt, hogy tavaly először haladták meg az internetre költött reklám pénzek a TV-s szegmenst és bár mindkét terület nőtt 2014-hez képest, az online jóval jobban nőtt, mint a TV. 2013 után tehát (amikor a printet hagyta le az online) újabb mérföldkőhöz érkeztünk: most már több pénz mozog internetes hirdetésekben, mint TV-n. (forrás: http://mrsz.hu/kutatas/reklamkoltes/reklamkoltes-2015) Ezzel tehát, ha csekély mértékben is, de az internet vette át (itthon is) a vezető szerepet a reklámköltésekben. Az IAB online reklámköltésekre vonatkozó prezentációja még nem elérhető az oldalukon, így a türelmetlen torrentesek világát idéző kamerás felvétellel tudok csak szolgálni 🙂 Amit itt látni kell, hogy a Search bár továbbra is második a Display mögött, a növekedés üteme tavaly erősebb volt itt, mint a Display esetében. Ennek persze örülünk, bár az is tény, hogy a mi munkánkban is fontos pillér a Displaynek egy bizonyos szelete, így alapvetően azt mondom, hogy nem feltétlenül érzek itt a két szegmens között erős kontrasztot, de persze örülünk, naná! 🙂 Lélekerősítők Pál Ferenc atyáról eddig csak hallottam történeketek, valamint tavaly egy rendezvényen az én előadásommal párhuzamosan szerepelt egy szomszédos teremben, ami azt jelentette, hogy nálam ült vagy 10 ember, a szomszédos teremben pedig egy szöget nem lehetett leejteni. Kíváncsi voltam már nagyon rá, így beültem az előadására. Nem csalódtam. Az elsőtől az utolsó mondatáig inni lehet minden mondatát, hihetetlenül karizmatikus ember, tele energiával, tele jókedvvel, egyszerűen nem lehet nem felvidulni mellette. Nem csak vicces, de érdekes és értékes gondolatokat mondott el többek között arról, hogy mennyire fontos az élmények megélése során az oda vezető út minden pillanatát is megélni és kiélvezni. Nem mondanám, hogy szakmailag volt nagyon hasznos és erős, de az biztos, hogy egész napra megadta a (jó) alaphangulatot. Performancia és programmatic Féltem picit...

tovább olvasom

Nincs több jobb oldali hirdetés a Google Keresőben: az első számok

Szerző: Dátum: 07:38 Kategória: AdWords | Nincs hozzászólás

Picit bulváros felcsapással élve: pénteken robbant a bomba, ami eddig csak kósza teszt volt és mindenki csak elvétve elmélkedett, mi lesz, ha… az most már minden ország minden nyelvén megváltozott: a Google megszüntette a jobb oldali hirdetési helyeket a saját Keresőjében és bizonyos esetekben nem 3, hanem 4 hirdetést jelenít meg a találati lista tetején. Ugyan még csak két hétvégi napon vagyunk túl, amiből túl sok következtetést nem lehet levonni, de mégis, nézzük meg az első számokat. Illetve nem is annyira a számokat, inkább a trendeket, hiszen az talán bocsánatos “bűn”, hogy az ügyfeleink pontos számait, de még az ügynökségünk szummáit se szívesen osztjuk meg mindenki előtt. Mi is történt pontosan? Csak egy nagyon rövid összefoglaló azoknak, akik esetleg nem tudják pontosan, mi is történt: egy ideje (talán pár hónapja is) a Google elkezdett kísérletezni azzal, hogy az ingyenes (ún. organikus) találati lista felett nem 3, hanem 4 hirdetést jelenít meg. Arra azonban senki kevesen gondoltak, hogy ennek a végpontja az lesz, hogy a jobb oldali hirdetési helyek konkrétan kivezetésre kerülnek. Hogy egészen pontos legyek ez sem teljesen igaz: Magyarországon (még?) nem működnek az ún. termékhirdetések (Product Listing Ads; PLA), amelyek továbbra is megjelenhetnek a találati lista jobb oldalán. Ezen felül a találati lista felett megjelenő 4. hirdetési helyre is ez a mondás: …show up for highly commercial queries… Mondjuk, hogy ez kellően szürke zóna ahhoz, hogy ne lehessen jól körbeírni 🙂 De talán a lényeg ebből az, hogy lesz, amikor 3 és lesz, amikor 4 hirdetés jelenik meg felül. SEO is dead? Valószínűleg újabb kört jár a mondás és bár itt a JabJab-nál nem tartjuk magunkat erősen SEO-s embereknek és épp ezért nem is kínáljuk szolgáltatásként ezt a területet, de ettől még azt gondolom, hogy ez továbbra sem a SEO halála. Tény azonban, hogy adott monitor felbontás mellett, például olyan keresésekre, ahol a hirdetések alatt először térkép jelenik meg és csak ezután az “ingyenes” találatok, akár láthatatlan is lehet mostantól ez az organikus rész görgetés nélkül: (a képet Bay Áron lőtte) Mi jöhet? Csak a szokásos: változó kattintási árak, konverziós metrikák, UFO-k, világháború és világvége 🙂 Az első fecskék Még csak 2 hétvégi napon vagyunk túl, így valószínűleg nem szabad még messze menő következtetéseket levonni, de mégis az egyszeri PPCs szerencsés esetben kíváncsi alkat, így persze mi sem tettünk másként: belelestünk a bűvös gömbünkbe és megnéztük, hogyan alakultak az alapvetően számok összesítve, minden jelenleg kezelt fiókunkban: Az elmúlt 14 napban a megjelenések a top pozíciókban mintha meredekebb emelkedést mutatnának, de ha megnézzük a vonalakat, akkor látható, hogy a péntek múlt héten sem volt túl erős és utána ugyanúgy emelkedés látható, de mintha lassabb ütemben jött volna. Ezzel szemben az “other” helyeken (ami a jobb oldal vagy a találati lista alja) látható egy erősebb csökkenés: A kattintási áraknál még nehezebb helyzetben vagyunk, mert az, hogy mennyibe kerül egy kattintás, nem csak attól függ, hogy megjelennek-e a jobb oldali hirdetési helyek. A versenytársak ténykedései, mi magunk stratégiai döntései egyszerre hatnak, így itt lesz a legnehezebb pálcát törni. A top helyeken látható CPC csökkenés például inkább a hétvége hatása lehet, bár az is tény, hogy múlt héten ennél alacsonyabb szinten volt a mélypont: Az átkattintási arány (CTR) hasonlóan nehéz eset, bár akár jelenthet is valamit az elmúlt 2 nap emelkedése a top helyeken (vagy csak belemagyarázom, simán lehet itt még bármi): Hogyan...

tovább olvasom

Analytics specialista kerestetik

Szerző: Dátum: 06:59 Kategória: Szolgálati | Nincs hozzászólás

Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért, van némi JavaScript affinitásod és épp váltanál? Lehet, hogy épp Téged keresünk! Most jöhetne ide, hogy a JabJab Online Marketing mennyire innovatív és fejlődő cég (egyébként az), meg hogy kigyúrtuk magunkat mindenféle földi jóból, de nem írjuk. Ezt vagy tudod már rólunk vagy nézz körbe bátran a referenciáinknál, esetleg sasold meg a videós anyagainkat. Azt talán fontos kiemelni magunkról, hogy a csapat home office-ban dolgozik. Hogy ez mit jelent nekünk? Itt elolvashatod! Beszéljünk inkább arról, hogy milyen szakemberre van szükségünk 🙂 Először is senior ember kell nekünk. Mitől senior valaki a mi értelmezésünkben? Nézzük csak: 2-3 éve legalább heti, de inkább napi szinten bújod az Analytics felületét válaszokat keresve (na jó, ha csak 2-3 naponta, az is már teljesen jó) meg van az egyéni Analytics képesítésed (nem meg lesz, nem “jövő hétre terveztem”, hanem már meg van) legalább 1 éve használod a Google Tag Manager-t … és ebben minimum azon dolgokat rutinosan állítod be, amihez nem feltétlenül kell programozói ismeret … tudod, mi az a dataLayer, fel tudod használni a felületen az ebben tárolt adatokat (de nem biztos, hogy magad le tudod kódolni a weboldalba) Aztán ugye vannak azok a bizonyos előnyök című fejezet, amivel ha rendelkezel, erősen javulnak az esélyeid JavaScript jártasság: nem elvárás, hogy frontend fejlesztő legyél, de ismerd a nyelvet Ha írni is tudsz így kódot, az még inkább jó Ha ismered a jQuery-t, akkor pedig lécci, lécci, lécci jelentkezz, nagyon kíváncsiak vagyunk Rád 🙂 Előny még, ha már most számlaképes vagy Jaj hát a mit kínálunk rész mindig a kedvencem, lássuk csak: versenyképes fizetés, azt mindenképpen extra juttatások, az is van cafetéria: erről nekem mindig a kávé jut eszembe, na arra direktben nem kapsz, de kelleni fog belőle sok 🙂 fiatalos csapat, mondjuk a góré picit rontja az átlagot, de lélekben 20 éves 🙂 vért verejtéket kínokat 🙂 Na de hogy ne csak a sablonokat puffogtassuk: életünk az önfejlesztés, szeretünk kipróbálni új eszközöket, szóval ha érdekel az ilyesmi, sőt, úgy érzed, hogy hozzá tudnál adni az egészhez, mindenképpen várunk! Pár dolog még: otthonról fogsz dolgozni, alapvetően saját időbeosztásodban, ami elsőre királyul hangzik, de nem mindenkinek fekszik jól, ezt jól gondold át ha teljesen új Neked a home office, ezt mindenképpen olvasd el hogy mennyit keresel, az alapvetően rajtad áll, erről majd inkább akkor, ha már kapcsolatba léptünk nem bánjuk, ha van saját ügyfeled, sőt, bátorítunk, hogy ne csak egy lábon állj, de azért a szíved felénk húzzon 🙂 Így jelentkezhetsz: megdöbbentő módon a jabjab.hu oldalban van Google Analytics mérés ezekben az Analytics statisztikákban szeretnénk látni egy látogatást, ahol forrás = analytics-szaki medium = application campaign = <a neved> keyword = LinkedIn profilodra mutató URL továbbá szeretnénk látni egy eseményt, aminél kategória = <a neved> action = application label = link egy doksira (mondjuk egy G Docs vagy Dropbox link), amiben a következőket írod le Analytics vizsgád publikus URL-je CV Weboldalak, amelyek méréseinek beállításában és/vagy elemzésében már részt vettél Nem túl bő lére eresztve írd le (mondjuk max 3-4 oldalban), hogy ha Neked kellene átadni egy javaslat csomagot az rossmann.hu-nak, akkor milyen mérések beállítását tartanád fontosnak és miért (most tekintsünk el attól, ha valami már most is üzemel, ha meglátásod szerint kell, akkor vedd bele bátran) Az oldalunkhoz és az Analytics fiókunkhoz természetesen nem kapsz hozzáférést, kérlek, hogy ne...

tovább olvasom

Ideje pihenni kicsit

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Utolsó tippünk inkább egy jókívánság: vége a nagy hajtásnak, minden csomag remélhetőleg mindenkinél a helyére került. A mai és az elkövetkezendő napok az ünnepé, a családé. Eleget rohantunk eddig, tegyük le a lantot. A karácsonyi kampányok elemzése még ráér, ha nem is januárban, de minimum a két ünnep között. Addig is mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt kíván a JabJab Online Marketing...

tovább olvasom

Fejleszd magad folyamatosan

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Mindig szentelj időt arra, hogy saját magad fejleszd! A mai tudás holnapra elkopik, a “majd holnap”-ból könnyen évek lehetnek. Tedd fel magadban a kérdést: mit tanultam 2015-ben és mit tudhatnak a többiek? Ha a válasz némi aggodalommal tölt el, ne csüggedj, sosem késő: nézz körül, merre tanulhatsz valami újat. A JabJab-nál rendszeresen tartunk rövid webináriumokat, a magyar Google csatornán számos hasznos, hosszú és mély oktatási anyagokat találhatsz, a YouTube és az egész (főleg angol) web tele van ingyenes vagy épp fizetős (de hasznos) netes oktatásokkal, amivel mindig tanulhatsz valami újat, valami érdekeset. Szánj erre is időt,...

tovább olvasom

Remarketing – Használd okosan

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Ahogy a Kereső hirdetések használata, úgy a remarketing is lassan minden cég marketingjének alapvető eszközévé válik. Néha azonban átbillenünk a ló túlsó oldalára, ami már kontraproduktívvá válik. Ne bombázzuk a felhasználókat napi 20-30 megjelenéssel. Próbáljunk időben változó ajánlatot adni (3 napig semmit, utána 4 napig egy tollat, majd a következő 5 napban egy kupont, stb.). Használjuk videóknál történet mesélésre, amikor akár 4-5 videót mutatunk meg a felhasználóknak adott sorrendben. Ismerkedjünk meg olyan rendszerekkel, mint az AdRoll vagy a Perfect Audience. Használjuk a remarketinget okosan, mértékkel és...

tovább olvasom

Pin It on Pinterest