
Esettanulmány a MediaMarkt Black November Display & Video 360 kampányunkról
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk a MediaMarkt számára készített Display & Video 360 kampányunkat, amelynek célja a Black November 2023-es kampányok támogatása volt.
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk a MediaMarkt számára készített Display & Video 360 kampányunkat, amelynek célja a Black November 2023-es kampányok támogatása volt.
A Google többszöri halasztás után úgy döntött, a 3rd party cookie alapú technológiák velünk maradnak még egy ideig.
Újabb átrendezést hajtott végre a Google a 3rd party cookie nélküli világ megteremtésére létrehozott Privacy Sandbox idővonalán.
A 3rd party cookie-k kivezetésével vizsgáljuk meg, milyen alapokra helyezhetjük a nem is olyan távoli jövőben az online marketinget.
Shortlist-re került kampányunk az European Search Awards 2024 versenyben: idén az UniYou kampányával indultunk.
Tegyük tisztába, mi vár ránk a következő szűk 1 évben cookie fronton, különösen a 3rd party cookie-k kapcsán.
Ahogy az elmúlt években mindig, úgy most is február végén frissítette a Google a Google Ads hirdetési rendszerhez kapcsolódó ügynökségi minősítéseit: a JabJab Online Marketing 2024-re is megtartotta a Google Premier Partner jelvényt.
A Microsoft idén is megtartotta a Partner Pulse eseményét, ahol izgalmas fejlesztéseket hozott a Microsoft Ads hirdetések világába.
A tavalyi siker után 2024-ben is sikeresen szerepeltünk a Marketing Diamond versenyen.
A JabJab Online Marketing 2024-ben is Microsoft Advertising Partner minősítéssel rendelkező digitális ügynökség.
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel