A Google Ads a legtöbb cég számára ismert márka, sokáig Google AdWords néven volt elérhető. A Google Keresőben és a Google Display Hálózaton jeleníthetünk meg segítségével hirdetéseket.
Sokrétű és precíz
A marketing stratégia tervezése során mindenképpen érdemes számolni ezzel a rendszerrel, hiszen a performance marketing egyik alappillére lehet.
A célzás során számos lehetőséggel érhetjük el a célközönségünket demográfiai adatok alapján, kulcsszavakkal vagy akár érdeklődési körök alapján is. Az eredmények tökéletesen mérhetők a rendszeren belül, de Google Analytics-el összekötve jobban megismerhetjük a kampányok által terelt forgalom minőségét.
Nem csak a Google Ads kampányokon múlik a siker
A Google Ads használatához és a minél jobb eredmények eléréséhez szükséges egy tökéletesen felépített weboldal. Ennek működése, az ott elérhető folyamatok meg kell, hogy válaszolják a felhasználók fejében megjelenő kérdéseket.
Épp ezért az ott megjelenő információk, a navigáció, sőt, az ügyfél behozatala után beinduló folyamatok, kommunikáció mind alapvető fontosságú.
Teljes kontrol
A költségeket magunk szabályozhatjuk napi költségkeretek alapján. A célzásainkat az előzetesen meghatározott célok mentén hangolhatjuk. Az egyes kampány elemeket bármikor elindíthatjuk vagy leállíthatjuk, a legtöbb beállítást a kampányok indulása után is bátran módosíthatjuk.
Talán ez az egyik legfontosabb előnye a rendszernek: nincs semmi kőbe vésve, az eredmények, adatok alapján hozhatunk meg fontos döntéseket, hogy napról napra egyre sikeresebb kampányaink legyenek.
Google Ads nem csak a Keresőben
A legtöbb cégnél ismert, hogy a Google Ads hirdetések a Google keresési találatok között jelennek meg főként, azonban ez csupán a lehetőségek kisebb része.
Képes és szöveges formátumban jelenhetünk meg weboldalakon és mobil applikációkban a Google Display Hálózat segítségével, amelynek fontos része a Gmail és a YouTube is.
A keresési találatokban jelennek meg a Shopping hirdetések is, amely ekereskedők számára kihagyhatatlan felület.
Mobil applikációval rendelkező cégek számára pedig komoly eléréssel tudunk mobil weboldalkon és mobil applikációkban megjelenni, ahol a hirdetések célja nem csak az applikációk telepítése lehet, de megfelelő mobil app mérések segítségével akár appon belüli események minél nagyobb számú teljesülése is.
De a Google Ads csak egy eleme lesz vélhetően egy komplex online stratégiának, amelynek kidolgozásában nagy örömmel segítünk minden ügyfelünknek.