A Quora egy kérdezz-felelek típusú oldal, ami külföldön nagy népszerűségnek örvend. A Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat.
A legnagyobb eléréssel az USA-ban rendelkezik, de más országokban is többen használják. A világ 150 legforgalmasabb weboldala közé tartozik. Általánosságban elmondható, hogy a kérdéseinkre, szakmailag a legjobb válaszokat kaphatjuk a többi hasonló oldallal összehasonlítva.
Quora hirdetés célzások
Célozhatunk adott témákat tartalmazó Quora oldalakat, de lehetőségünk van érdeklődés alapon is célozni. Akik adott témák mentén válaszolnak vagy tesznek fel kérdést, ők akkor is láthatják hirdetésünket, ha a Quora más részén böngésznek éppen.
Izgalmas és egyedi lehetőség a kérdések célzása, amivel még inkább leszűkíthetjük és pontosíthatjuk az elért felhasználók körét.
Főleg B2B felhasználás
Nehezebben kommunikálható B2B témákban is megállhatja a helyét, ha olyan célközönséget szeretnénk elérni, aki az adott témában érdeklődik. Ezek a témák / kategóriák, amely alapján a Quora a kérdéseket is rendszerezi.
Ezzel kiváló kiegészítője lehet egy jó LinkedIn hirdetésnek is.
A hirdetési szövegek legtöbbször angolul jelennek meg és CPC ( kattintásonként ) fizet a hirdető.