Quora hirdetés

A Quora egy kérdezz-felelek típusú oldal, ami külföldön nagy népszerűségnek örvend. A Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat.

A legnagyobb eléréssel az USA-ban rendelkezik, de más országokban is többen használják. A világ 150 legforgalmasabb weboldala közé tartozik. Általánosságban elmondható, hogy a kérdéseinkre, szakmailag a legjobb válaszokat kaphatjuk a többi hasonló oldallal összehasonlítva.

Quora hirdetés célzások

Célozhatunk adott témákat tartalmazó Quora oldalakat, de lehetőségünk van érdeklődés alapon is célozni. Akik adott témák mentén válaszolnak vagy tesznek fel kérdést, ők akkor is láthatják hirdetésünket, ha a Quora más részén böngésznek éppen.

Izgalmas és egyedi lehetőség a kérdések célzása, amivel még inkább leszűkíthetjük és pontosíthatjuk az elért felhasználók körét.

Főleg B2B felhasználás

Nehezebben kommunikálható B2B témákban is megállhatja a helyét, ha olyan célközönséget szeretnénk elérni, aki az adott témában érdeklődik. Ezek a témák / kategóriák, amely alapján a Quora a kérdéseket is rendszerezi.

Ezzel kiváló kiegészítője lehet egy jó LinkedIn hirdetésnek is.

A hirdetési szövegek legtöbbször angolul jelennek meg és CPC ( kattintásonként ) fizet a hirdető.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.