Google Analytics 360

A Google Analytics 360 a mindenki számára ismert Google Analytics prémium verziója nagy forgalmú weboldalak és cégek igényeihez igazítva. A Google Marketing Platform részeként a weboldalak anonim adatgyűjtéséért felel, amely megalapozza más Google termékek hatékony működését.

Ingyenes Google Analyitcs VS Google Analytics 360

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze a legfontosabb különbségeket az ingyenes és a prémium verzió között:

Google AnalyticsGoogle Analytics 360
Kinek a leginkább megfelelő?Elsősorban kis és közepes cégeknek, helyi KKV-knakNagy weboldal forgalmat bonyolító cégeknek, több országban működő cégeknek, adat alapú döntéshozatalt támogató cégeknek
Havonta gyűjthető adatmennyiség10 millió hit* / property500 millió hit* / licensz
Integrációs lehetőségekGoogle Search Console, Google Ads, Google AdSense+ Display&Video 360, Search Ads 360, Campaign Manager, Google Optimize 360, Google Ad Manager 360
Közönség definíciók célzásra Google Analyitcs adatok alapjánGoogle Ads+ Display&Video 360, Google Optimize 360
Sales funnel riportokAlapHaladó
Több weboldal adatát átfogóan bemutató property (roll-up property)Csak további adatgyűjtés beállításávalTovábbi adatgyűjtés nélkül, natív funkcióval
Egyéni dimenziók és mutatók további egyéni adatok feltöltéséhez20 / property200 / property
Mintavételezett adatok X munkamenetnyi adat megjelenítése felett500 000100 millió a Google Analyitcs felületén, 1 millió API-n keresztüli lekérdezésnél
Hozzáférés nyers adatokhozNemIgen, Google BigQuery-n keresztül
Service Level AgreementNemIgen, garantált rendelkezésre állás mellett
Adatok frissessége24-48 óraAkár csak 10 perc a feltételek teljesülése esetén

* hit = mért interakció, jellemzően az oldalmegtekintések száma és mért Google Analytics események összessége. Még pontosabban a hivatalos súgó oldalon olvashat erről a fogalomról.

Fontos különbség a két verzió között, hogy amíg az ingyenes verzió minden property esetében legfeljebb 10 millió adatpont (hit) gyűjtését engedi, addig a prémium verzió a teljes licenszhez ad 500 millió hit-nyi keretet. Ebbe beletartozik minden olyan weboldal, amelynél aktiváltuk a 360 funkciókat, emellett a licensz lehetőséget biztosít arra, hogy cégünk leányvállalatai is többletköltség nélkül használatba vehessék a Google Analytics 360 előnyeit.

Google Marketing Platform támogatás

A JabJab Online Marketing minősített Google Marketing Platform partnerként nem csak az ingyenes analitikai termékekhez nyújt teljes körű támogatást, de lehetőséget biztosít hivatalos viszonteladóként igénybe venni a prémium termékek további lehetőségeit.

Google Marketing Platform Sales Partner ügynökségként segítünk a többlet funkciók bevezetésében és folyamatos támogatásában.

Google Analytics 360

A Google Analyitcs 360 a mindenki számára ismert Google Analytics prémium verziója nagy forgalmú weboldalak és cégek igényeihez igazítva

Google Tag Manager 360

A Google Tag Manager 360 a mindenki számára ismert Google Tag Manager prémium verziója nagyobb csapatok együttműködéseihez szabva.

Google Optimize 360

A Google Optimize 360 a mindenki számára ismert Google Optimize prémium verziója A/B tesztek futtatására és perszonalizációs feladatokra.