Google Analytics 360

A Google Analytics 360 a mindenki számára ismert Google Analytics prémium verziója nagy forgalmú weboldalak és cégek igényeihez igazítva. A Google Marketing Platform részeként a weboldalak anonim adatgyűjtéséért felel, amely megalapozza más Google termékek hatékony működését.

Ingyenes Google Analyitcs VS Google Analytics 360

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze a legfontosabb különbségeket az ingyenes Google Analytics és a Google Analytics 360 prémium verzió között egy property-re vonatkoztatva:

Google Analytics StandardGoogle Analytics 360
Google Analytics 360
Kinek a leginkább megfelelő?Elsősorban kis és közepes cégeknek, helyi KKV-knakNagy weboldal forgalmat bonyolító cégeknek, több országban működő cégeknek, adat alapú döntéshozatalt támogató cégeknek
Havonta gyűjthető adatmennyiségKorlátlanKorlátlan
Integrációs lehetőségekGoogle Search Console, Google Ads, Display & Video 360, Search Ads 360, Google Optimize, Google Merchant Center, Google Ad ManagerA standard verzió lehetőségei megemelt termék limitekkel (pl több audience export lehetőség)
Sub-property funkció (az összes gyűjtött adat egy részének folyamatos elemzésére)NincsVan
Roll-up property (több weboldal és applikáció adatainak aggregált áttekintésére)NincsVan
Egyéni dimenziók és mutatók (event scope)50 / 50125 / 125
User property (=user scope custom dimension)25100
Egyéni dimenziók és mutatók (item scope)1025
Konverziós pontok3050
Közönség definíciók (audiences)100400
Exploration riportok200 per felhasználó per property
500 megosztott per property
200 per felhasználó per property
1000 megosztott per property
Hozzáférés nyers adatokhoz Google BigQuerybenIgen, legfeljebb 1 millió esemény / napIgen, szinte korlátlan (több milliárd esemény per nap)
Audience export API – Maximum felhasználók egy audience-ben2 millió200 millió
Audience export API – Legnagyobb mintavétel10 millió1 milliárd
Service Level AgreementNemIgen, garantált rendelkezésre állás mellett
MintavételezésIgen, „Exploration” riportokbanIgen, „Exploration” riportokban, lényegesen magasabb küszöbértékkel
Adatmegtartás „Exploration” riportokhozMax 14 hónapMax 50 hónap

Alapvetően a Google Analytics 360 főleg a nagyobb cégek és nagyobb adatgyűjtéssel rendelkező cégek esetében nyújt skálázható megoldásokat, mindemellett olyan többlet funkciókat, amivel granuálisabban kezelhető az adatok hozzáférhetősége és biztonsága.

Ha érdekli a Google Analytics 360, nézze meg rövid bemutatónkat az alábbi webinárunkban és lépjen kapcsolatba velünk weboldalunkon.


érthetően

Google Marketing Platform támogatás

A JabJab Online Marketing minősített Google Marketing Platform partnerként nem csak az ingyenes analitikai termékekhez nyújt teljes körű támogatást, de lehetőséget biztosít hivatalos viszonteladóként igénybe venni a prémium termékek további lehetőségeit.

Google Marketing Platform Sales Partner ügynökségként segítünk a többlet funkciók bevezetésében és folyamatos támogatásában.

Google Analytics 360

A Google Analytics 360 a mindenki számára ismert Google Analytics prémium verziója nagy forgalmú weboldalak és cégek igényeihez igazítva

Google Tag Manager 360

A Google Tag Manager 360 a mindenki számára ismert Google Tag Manager prémium verziója nagyobb csapatok együttműködéseihez szabva.