LinkedIn hirdetés

A LinkedIn egy szakmai közösségi hálózat, melyet elsősorban üzleti kapcsolatépítésre terveztek. LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Értékesítésre vagy akár toborzásra is

LinkedIn hirdetéssel sikeres kampányokat futtathatunk érdeklődő keresésre vagy épp munkaerő keresésre is. Az elsődleges szempont a szakmai, hiteles környezet megteremtése. A legtöbb szakember nem szereti a nagyon “szagos” ajánlatokat. Sokszor jobb eredményeket érhetünk el, ha a direkt értékesítés helyett kompetenciáinkat helyezzük előtérbe.

Speciális célzások cégek, alkalmazottak elérésére

Hatékony LinkedIn hirdetés futtatható a rendszer által kínált számos speciális célzási lehetőségnek köszönhetően: pontosan célozhatunk a felhasználók adatlapján megjelenő szakmák, szakágak segítségével. Ezzel akár cégvezetőket is elérhetünk, vagy adott iparágban dolgozó szakembereket, szabadúszókat.

Szűkíthetjük az elérést cégméret szerint is.

Lead gyűjtés LinkedIn hirdetés segítségével

A hírfolyamban megjelenő hirdetések mellett “küldhetünk” üzenetet is a LinkedIn felhasználók számára. Ez valójában nem jelent valós üzenet küldést, hanem a beállított célzások mentén láthatnak egyes felhasználók szponzorált tartalmat a bejövő üzenetek között. Ezeknek a speciális hirdetésnek is van feladója, így ha valaki válaszol, valós párbeszéd alakulhat ki az érdeklődő és cégünk között.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.