A LinkedIn egy szakmai közösségi hálózat, melyet elsősorban üzleti kapcsolatépítésre terveztek. LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.
Értékesítésre vagy akár toborzásra is
LinkedIn hirdetéssel sikeres kampányokat futtathatunk érdeklődő keresésre vagy épp munkaerő keresésre is. Az elsődleges szempont a szakmai, hiteles környezet megteremtése. A legtöbb szakember nem szereti a nagyon „szagos” ajánlatokat. Sokszor jobb eredményeket érhetünk el, ha a direkt értékesítés helyett kompetenciáinkat helyezzük előtérbe.
Speciális célzások cégek, alkalmazottak elérésére
Hatékony LinkedIn hirdetés futtatható a rendszer által kínált számos speciális célzási lehetőségnek köszönhetően: pontosan célozhatunk a felhasználók adatlapján megjelenő szakmák, szakágak segítségével. Ezzel akár cégvezetőket is elérhetünk, vagy adott iparágban dolgozó szakembereket, szabadúszókat.
Szűkíthetjük az elérést cégméret szerint is.
Lead gyűjtés LinkedIn hirdetés segítségével
A hírfolyamban megjelenő hirdetések mellett „küldhetünk” üzenetet is a LinkedIn felhasználók számára. Ez valójában nem jelent valós üzenet küldést, hanem a beállított célzások mentén láthatnak egyes felhasználók szponzorált tartalmat a bejövő üzenetek között. Ezeknek a speciális hirdetésnek is van feladója, így ha valaki válaszol, valós párbeszéd alakulhat ki az érdeklődő és cégünk között.