Facebook hirdetés

A Facebook-ot vélhetően senkinek sem kell bemutatni. Mindenki találkozott már vele valamilyen formában. Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Változó korcsoportok, töretlen népszerűség

A Facebook népszerűsége rendkívül nagy mind a mai napig, jelenleg is minden korosztály képviselteti magát rajta. Manapság csökkent az elérése a fiatalabb közönség körében, őket azonban továbbra is jól el lehet térni a Facebook hirdetési rendszerében, azonban Instagram hirdetés segítségével.

Sokrétű célzások

Hirdetéseinket nagyon pontosan célozhatjuk a témák, érdeklődési körök, demográfiai adatok alapján, továbbá célozhatjuk a weboldalunk, Facebook oldalunk látogatóit is. Különösen fontos lehet a Facebook mérőkódjának megfelelő beállítása mentén kellő mennyiségű adattal feltölteni a rendszert, amely így még pontosabb elérést adhat nekünk. Természetesen mindezt a felhasználók hozzájárulásával, személyes adatok közvetlen felhasználása nélkül.

Facebook hirdetés minden Facebook felületen

A hirdetés megjelenhetnek a felhasználó idővonalában, asztali böngészőben a jobb oldali oszlopban, további Facebook Messenger üzenetek között és a Facebook Marketplacen is. Különösen ügyeljünk arra, hogy Facebook hirdetések futtatása során weboldalon az átlagosnál nagyobb arányban kaphat forgalmat mobil eszközökről, így a weboldal mobil optimalizálása kiemelten fontos lesz.

Sokféle hirdetés formátum

Számos hirdetési formátum közül választhatunk. A klasszikus, 1 képes megjelenés mellett jól használható kreatív módon a carousel képgaléria, de egészen összetett mini-weboldalakat is építhetünk, amelybe képeket, galériát és videót is vegyíthetünk.

Facebook hirdetés videóval

Videók megjelenítésére az idővonal áll rendelkezésre. Ehhez a Facebook saját rendszerébe történik a videók feltöltése, nem indulhatunk ki például egy YouTube hirdetésünkből. A videók itt általában némítva indulnak el, így kiemelten fontos lehet a megfelelő feliratozás elkészítése, hogy azok is “hallják” a mondandót, akik adott helyzetben csak látják.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.