A Facebook-ot vélhetően senkinek sem kell bemutatni. Mindenki találkozott már vele valamilyen formában. Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.
Változó korcsoportok, töretlen népszerűség
A Facebook népszerűsége rendkívül nagy mind a mai napig, jelenleg is minden korosztály képviselteti magát rajta. Manapság csökkent az elérése a fiatalabb közönség körében, őket azonban továbbra is jól el lehet térni a Facebook hirdetési rendszerében, azonban Instagram hirdetés segítségével.
Sokrétű célzások
Hirdetéseinket nagyon pontosan célozhatjuk a témák, érdeklődési körök, demográfiai adatok alapján, továbbá célozhatjuk a weboldalunk, Facebook oldalunk látogatóit is. Különösen fontos lehet a Facebook mérőkódjának megfelelő beállítása mentén kellő mennyiségű adattal feltölteni a rendszert, amely így még pontosabb elérést adhat nekünk. Természetesen mindezt a felhasználók hozzájárulásával, személyes adatok közvetlen felhasználása nélkül.
Facebook hirdetés minden Facebook felületen
A hirdetés megjelenhetnek a felhasználó idővonalában, asztali böngészőben a jobb oldali oszlopban, további Facebook Messenger üzenetek között és a Facebook Marketplacen is. Különösen ügyeljünk arra, hogy Facebook hirdetések futtatása során weboldalon az átlagosnál nagyobb arányban kaphat forgalmat mobil eszközökről, így a weboldal mobil optimalizálása kiemelten fontos lesz.
Sokféle hirdetés formátum
Számos hirdetési formátum közül választhatunk. A klasszikus, 1 képes megjelenés mellett jól használható kreatív módon a carousel képgaléria, de egészen összetett mini-weboldalakat is építhetünk, amelybe képeket, galériát és videót is vegyíthetünk.
Facebook hirdetés videóval
Videók megjelenítésére az idővonal áll rendelkezésre. Ehhez a Facebook saját rendszerébe történik a videók feltöltése, nem indulhatunk ki például egy YouTube hirdetésünkből. A videók itt általában némítva indulnak el, így kiemelten fontos lehet a megfelelő feliratozás elkészítése, hogy azok is „hallják” a mondandót, akik adott helyzetben csak látják.