A Twitter egy Magyarországon még kevésbé ismert, de egyre népszerűbb közösségi oldal. Eredetileg nagyon rövid, legfejlebb 140 karakteres bejegyzések létrehozására hozták létre, de mára ezen a korláton is lazítottak. A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is.
Itthon kevésbé, külföldön nagy elérés
Magyarországon akkor volt főleg népszerű, amikor néhány celeb nagyon aktív volt ezen a közösségi oldalon. Manapság is enyhe emelkedésben van az elérése, mivel számos nemzetközi témában alakulnak ki értékes beszélgetések.
Külföldön számos celeb és politikus használja elsődleges kommunikációs csatornának a Facebook mellett vagy épp helyett.
Twitter hirdetés egyedi célzási lehetőségekkel
Az üzeneteket számos módon tudjuk eljuttatni célközönségünk számára.
- @felhasználó: célozhatunk olyan felhasználókat, akiknek az érdeklődése hasonló a megadott felhasználó követőihez
- kulcsszavak: adott kereső szavak vagy a bejegyzésekben előforduló szavakkal kapcsolatos felhasználók célzása
- érdeklődési kategóriák
- események: közelgő fontos eseményekkel kapcsolatban érdeklődő felhasználók célzása
Saját adatokkal is
A Twitter is rendelkezik saját mérőkóddal, így a hirdetési fiókból olyan kampányokat is lehet futtatni, amely a korábbi weboldal látogatókat éri el újra.