Twitter hirdetés

A Twitter egy Magyarországon még kevésbé ismert, de egyre népszerűbb közösségi oldal. Eredetileg nagyon rövid, legfejlebb 140 karakteres bejegyzések létrehozására hozták létre, de mára ezen a korláton is lazítottak. A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is.

Itthon kevésbé, külföldön nagy elérés

Magyarországon akkor volt főleg népszerű, amikor néhány celeb nagyon aktív volt ezen a közösségi oldalon. Manapság is enyhe emelkedésben van az elérése, mivel számos nemzetközi témában alakulnak ki értékes beszélgetések.

Külföldön számos celeb és politikus használja elsődleges kommunikációs csatornának a Facebook mellett vagy épp helyett.

Twitter hirdetés egyedi célzási lehetőségekkel

Az üzeneteket számos módon tudjuk eljuttatni célközönségünk számára.

  • @felhasználó: célozhatunk olyan felhasználókat, akiknek az érdeklődése hasonló a megadott felhasználó követőihez
  • kulcsszavak: adott kereső szavak vagy a bejegyzésekben előforduló szavakkal kapcsolatos felhasználók célzása
  • érdeklődési kategóriák
  • események: közelgő fontos eseményekkel kapcsolatban érdeklődő felhasználók célzása

Saját adatokkal is

A Twitter is rendelkezik saját mérőkóddal, így a hirdetési fiókból olyan kampányokat is lehet futtatni, amely a korábbi weboldal látogatókat éri el újra.

Performance marketing szolgáltatások

Bár fontos ismerni és beszélni az egyes hirdetési rendszerek által nyújtott lehetőségekről, a legtöbb sikeres performance marketing kampány mögött olyan online stratégia húzódik meg, amely ezen hirdetési rendszereket az adott feladathoz mérten használja ki.

Legyen szó B2C vagy B2B kampányról, számos lehetőség adott a sikeres kampányhoz.

Google Shopping hirdetés

Termékeink számos helyen jelenhetnek meg Google Shopping hirdetés formájában: a Keresőben, a Display Hálózaton, de még YouTube hirdetésekben is

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés futtatása során számos helyen és formában jeleníthetünk meg a közösségi oldal felhasználóinak célzott hirdetéseket.

Instagram hirdetés

Instagram hirdetés futtatása során kiemelten fontos, hogy képpel és rövid videóval tudjuk átadni üzenetünket egy inkább fiatalabb célcsoportnak.

YouTube hirdetés

Egy YouTube hirdetés nagyszerű lehetőség videóval elmondani az üzenetet, ráadásul napjainkban egyre többször jelenik meg performance eszközként is.

LinkedIn hirdetés

LinkedIn hirdetés az oldal jellegéből kifolyólag főleg B2B kampányokban lehet hasznos, ott speciális célzásokkal érhetjük el a szakembereket.

Twitter hirdetés

A Twitter hirdetés a közösségi oldal hírfolyamában jelenik meg, elérve számos felhasználót B2B és B2C témában is

Bing Ads hirdetés

Piaci részesedése miatt Bing Ads hirdetés elsősorban USA-ban, UK-ben, Franciaországban és Németországban futtatható néhány további ország mellett

Waze hirdetés

Waze hirdetés megjelenhet egyszerű jelölőként a térképen vagy azon autósok számára akik épp állnak: a piros lámpánál vagy dugóban.

Quora hirdetés

Quora hirdetés ezen tartalmak között jelenik meg jellemzően szöveges formában, így jól célozza az adott témát, problémát kereső felhasználókat

Reddit hirdetés

Egy Reddit hirdetés a közösség témáját célozva vagy a felhasználók érdeklődési kategóiáit. Nem csak B2B, de B2C kampányokban is hasznos lehet.