Account snapshot frissülés

Utólagos bejegyzés: Eltűnt, olyan mintha csak tesztnek kitették volna egy pár pillanatra. Szerencsém volt és elcsí �ptem. Mindenesetre érdekes újítás, első pillantásra is tetszik! Utólagos bejegyzés (október 15): Na kijött kérem…

Tovább olvasom »

Dinamikus kulcsszavak revolution

Mint a Mátrix 3 része (a reloaded már volt). Visszaolvasáshoz: Első rész, és a reloaded. Eddig olyan volt ez a téma, mint ha a Google vezetők fizetéséről érdeklődtem volna. Vagyis tabu. Most a Google döntött, közkinccsé tette a dolgot. Amen.

Tovább olvasom »

Ft – előtagnak

Ma fura betűk jelentek meg az AdWords accountokban: Mivel valamiféle asszociációs készség azért marad bennem így délután 5körül utánra is (bár bevallom kevés), így kis fejtörés után felismertem a Forint szimbólumot. De hogy akkor most ezt minek? K…

Tovább olvasom »

mesterkélt mikor a feljavít fog hely.

Zseniális! A pishing levelek gyöngyszeme, gyűjteményem igazi ékesége lesz! Kaptam egy pishing levelet, és nem tudtam megállni hogy ne tegyem közkinccsé: Üti az összes eddigi kínai játék leírását a fordítás 🙂 A levél eredete Enugu, Nigéria, és ke…

Tovább olvasom »

macko és a Broad Match

Lám, miből lesz a cserebogár. Tegnap írtam egy bejegyzést arról, hogy vajon a diákhitel esetében miért hirdet valaki a macko kifejezésre, ma pedig arról, hogy a nagy Minőségi Pontszám vadászat mellett a Google meglehetősen lazán értelmezi a Broad …

Tovább olvasom »

Lila virág és a Google

A témát kölcsönöztem, innen. A kulcsszavak állapotairól írtam már a cikk előtt érdemes visszaolvasni. Szóval tegyük fel, indítok egy kampányt, virágkereskedést reklámoznék. És jól kitalálom a dolgot, mert a lila virág lesz a cégem vezérmotívuma, n…

Tovább olvasom »

A világ és magyarország keresői

Kattintottam. Boitho, Iconnic, Numica, Szukacz, Yandey. Na mik ezek? Elárulom, keresők. Legalábbis úgy tűnik hogy ezek keresők. És mindegyikbe simán bekerülhetek 6 rugó plusz áfáért. Nokérem, szinte ingyé van. Sőt, azt olvasom, hogy áfásan húszé m…

Tovább olvasom »

macko – diákhitel

Keresem az összefüggést. Vajon mi történik akkor ha a diákhitelt a macko kifejezésre hirdetik? (de a mackó kifejezésre nem). Nem értem. Ez valami speckó folklór amit csak az egyemisták értenek?

Tovább olvasom »

Hely alapú célzás

Mindig szomorú leszek amikor egy használható szolgáltatást látok, de nálunk még nem elérhető. Ilyen a regionális célzás lehetősége. A három soros AdWords hirdetés egyszerre csak 4 sorossá válik, és megjelenik alul egy sor a célzott város nevével (…

Tovább olvasom »

dzsíárpí

De mit keres a GRP az online világban? Hát kérem, ha csámpás Rozi beugorhat a mosásban levő ruha közepébe, akkor én is írhatok GRP-ról a CPC helyett 🙂 (az igazat megvallva ez a hasonlat tegnap jutott eszembe, és annyira tetszett, hogy elhatározt…

Tovább olvasom »