E-target friss szolgáltatás

Érdekeset újított be az E-target.
A termék kulcsszavai mellett be lehet álítani a célcsoportot jellemző kulcsszavakat is.
Vagyis ha a termékem mondjuk női táska, akkor körberagozom ezeket a szavakat, de lehet hogy nem állítom be azt a szót hogy divat, vagy mondjuk azt hogy cipő. Pedig ezek is hozzátartoznak a célcsoportom érdeklődési köréhez.
Eddig nagyon szép és kerek a dolog. Arról nem írnak hogy ezt hogyan fogják használni (kategorizálva a weboldalak tartalmát? Vagy? Ennyit osztanak meg:

Media_httpamadeoblogc_fdile

Ez érthető. Az viszont nem, hogy miért kell ehhez újabb árat adni. Most akkor ez igazából ugyanaz mint eddig, csak kontext hirdetés magasabb áron? Vagy mi ez pontosan?

Ja, az is megzavart egy kicsit, hogy megadok egy pár szót, majd megjelenik a kulcsszóhoz tartozó licit és az adott pozíció eléréséhez szükséges ár. De mondjuk így néz ki:

Media_httpamadeoblogc_jmddj

Vagyis mindegyik 50 Ft. A kulcsszavaim mindegyike 20 Ft az alatt van. Akkor most ugyanazt kapom de drágábban?
Miért ugyanazokaz a számokat látom? A piros 50-es most akkor pontosan mit jelent?

Szóval mindent összevetve biztosan valami nagyon ügyes újítást látok, de a fejlesztésben kicsit kimaradt egy lépés, a pontos magyarázat… Kéne.

Lehet az is, hogy köze van az Index nem is olyan régen felfedezett kulcsszó felhőjéhez 🙂

Utólagos bejegyzés: Mint kiderült,. a bevezetés körüli technikai dolgok miatt lett minden kulcsszó 50Ft-os árú. Az E-target jelezte hogy a probléma javítva, és mostantól 20és 50 közöttiek a licit árak. Gyors munka, grat!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink