Analytics specialista – Senior

  • Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért?
  • A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni?
  • Vagy esetleg van némi JavaScript affinitásod?
  • Legyél senior analytics specialista csapatunkban!

Kik vagyunk?

Most jöhetne ide, hogy a JabJab Online Marketing mennyire innovatív és fejlődő cég (egyébként az), meg hogy kigyúrtuk magunkat mindenféle földi jóból, de nem írjuk. Ezt kb. minden ügynökség elmondja magáról, nem is szeretnénk elvitatni több versenytársunktól sem ezt, nálunk pedig majd megtapasztalod.

Azt talán fontos kiemelni magunkról, hogy a csapat home office-ban dolgozik. Ez egyszerre jó és akár rossz lehetőség is, nem mindenki készült fel rá. Bővebben erről podcastunk home office részében beszéltünk.

Google Marketin Platform Sales partner

Ja igen: Google Analytics 360 viszonteladók vagyunk. Ilyen ügynökségből azért még a régióban sincs túl sok 😎

Kit keresünk?

Na, de beszéljünk inkább arról, hogy mi mit értünk „senior analytics specialista” alatt 🙂

  • 3-4 éve legalább heti, de inkább napi szinten bújod az Analytics felületét válaszokat keresve (na jó, ha csak 2-3 naponta, az is már teljesen jó) – igazából mondanánk 4-5 évet is, de önálló pozícióként ez a feladatkör még viszonylag fiatal a hazai piacon, szóval nem szeretnénk elijeszteni a jó képességű szakikat a jelentkezéstől
  • Alap szinten már ismered a Google Analytics 4-et, pl nem kell elmondani, mi a difi Universal Analytics és Google Analytics 4 között, de mondjuk a riportokban még lehet nem vagy annyira rutinos
  • meg van az egyéni Analytics képesítésed (nem „meg lesz”, nem „jövő hétre terveztem”, hanem már meg van)
  • legalább 2 éve használod a Google Tag Manager-t
  • … és ebben minimum azon dolgokat rutinosan állítod be, amihez nem feltétlenül kell programozói ismeret
  • … tudod, mi az a dataLayer, fel tudod használni a felületen az ebben tárolt adatokat (de nem biztos, hogy magad le tudod kódolni a weboldalba)

Nice to have

Aztán ugye vannak azok a bizonyos előnyök című fejezet, amivel ha rendelkezel, erősen javulnak az esélyeid:

  • Ha használtál már Google Optimize-t, kapsz egy vastag piros pontot
  • Ha készítettél már riportot Google Data Studio-ban, az még egy kövér piros pont
  • Ha esetleg dolgoztál már Google Analytics 360 / Google Tag Manager 360 / Google Optimize 360 termékekkel és ismered (valamennyire) ezeket a prémium funkciókat, na az meg maga a tömör gyönyör!
  • Szintén előny, ha esetleg láttál már Firebase-t, esetleg Piwik-et, Matomo-t
  • JavaScript jártasság: nem elvárás, hogy frontend fejlesztő legyél, de ha ismered a nyelvet, az jó
  • Ha írni is tudsz így kisebb kódokat, az még inkább jó
  • jQuery, Angular, Vue, React – hallottál már róla, nem vagy fejlesztő, nem is akarod feltétlenül megtanulni, de van pár tanulság benned, hogy a mérések terén hol vannak a specialitások

A fentiek mindegyike plusz pontért megy, nem elvárás, ezt szeretnénk kihangsúlyozni!

Amit kínálunk

Jaj hát a mit kínálunk rész mindig a kedvencem, lássuk csak:

  • versenyképes fizetés, mindenképpen
  • extra juttatások, az is van
  • cafetéria: erről nekem mindig a kávé jut eszembe, na arra direktben nem kapsz, de kelleni fog belőle sok 🙂
  • fejlődési lehetőség
    • Google Marketing Platform Partnerként nagyon sok Google Analytics, Tag Manager, Optimize funkciót előre kipróbálunk és tesztelünk
    • Hozzáférés a tantermi tanfolyamaink anyagaihoz
    • Hozzáférés a data csapat tudásbázisához: nálunk nem szégyen, hanem elvárás kérdezni egymástól, ha elakadsz vagy kellene egy ötlet, gondolat
    • Rendszeres belső oktatások, amin átbeszéljük az újdonságokat, demozunk, tesztelünk, ötletelünk
  • fiatalos csapat, of kórz
  • vért 🙂
  • verejtéket 🙂
  • kínokat 🙂

Hogy ne csak a sablonokat puffogtassuk: életünk az önfejlesztés, szeretünk kipróbálni új eszközöket, szóval ha érdekel az ilyesmi, sőt, úgy érzed, hogy hozzá tudnál adni az egészhez, mindenképpen várunk!

Pár dolog még

  • otthonról fogsz dolgozni, alapvetően saját időbeosztásodban, ami elsőre királyul hangzik, de nem mindenkinek fekszik jól, ezt jól gondold át
  • hogy mennyit keresel, az alapvetően rajtad áll, erről majd inkább akkor, ha már kapcsolatba léptünk
  • nem bánjuk, ha van saját ügyfeled, sőt, bátorítunk, hogy ne csak egy lábon állj, de azért a szíved felénk húzzon 🙂

Mit mond egy leendő kollégád?

Miért jó a JabJabnál dolgozni? … mert az ország keleti csücskében élve is értékes tagja lehetek egy elismert szakértői közösségnek, mert végre vezetőim vannak nem főnökeim, és a rugalmas munkavégzés itt nemcsak clickbait.

Horváthné Kovács Melinda, Analytics specialista, JabJab

Így lehetsz nálunk senior analytics specialista

  1. Töltsd ki az alábbi űrlapot
  2. Válasz emailben kapni fogsz egy feladatot
  3. Ha kész vagy, jelezz nekünk és ellenőrizzük
  4. Innentől meglátjuk, van-e következő lépés 🙂