KeyWord további frissülés

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Kulcsszó analizáló (oldal?). Yee.
Ismét egy friss dolog a Google AdWords-től, bár használata lassú, mégis, nagyszerű eszköz.
Megjelent a kulcsszavak mellett egy ilyen gomb:

Media_httpamadeoblogc_edcig

Fölé kúszva az egérrel valami ilyesmi jelenik meg:

Media_httpamadeoblogc_ymnlg

Vagyis ügyesen megmutatja hogy az adott kulcsszóra jelenik-e meg hirdetés, minőségi pontszáma milyen státuszban van (jó lenne látni végre azt a bizonyos szorzót és algoritmust!), plusz kattintva ad további javaslatokat. Nézzük:

Media_httpamadeoblogc_kvfdc

Direkt kerestem egy olyat amelynek rossz a minőségi pontszáma, hogy látni lehessen a javaslatokat. Ez esetben azt mondja a rendszer, hogy nyugodtan töröljem.

Fontos az alsó egy sor is, a Landing Page rész. Végre, végre, megjelenik egy elemző eszközben hogy most akkor mit gondol a Google az oldalaról. Nem csak számol vele, de mutat is valamit róla. Az igazi nagy lépés majd az lesz, amikor ezt ugyanúgy láthatóan minősíti mint a kulcsszót (vagy akár mindkettőt valódi szorzószámokkal mutatva)

Media_httpamadeoblogc_ghefj

Viszont van egy pár érdekes megfigyelésem.
Első, hogy ha a hirdetések a keresőben nem de a Content Network-ben futnak, akkor nem működik az eszköz, ezt a felugró infót kaptam a nagyító fölé érve:

Media_httpamadeoblogc_ofiij

Ugyanígy, ha Magyarországon belül földrajzilag szűkítek, akkor sem képes a rendszer megoldani a problémát:

Mindenesetre az eszköz egy jó lépés a megfelelő irányba, vagyis a minőségi pontszámon belül a kulcsszó relevancia és a Landing Page különválasztása.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink