AdWords frissülések

Kettő friss dologról tudok beszámolni, az első ígéretes: Mostantól beálíltható az idő, szám és dátum formátum az AdWords-ben. Remélem odafigyeltek a panaszaimra, és nemsokára a valuta beállítás is változtatható lesz. A másik a KeyWord Tool. Mostan…

Tovább olvasom »

E-target

Most örülök. Mert azt látom, hogy gyorsul az E-target. A napokban bevezettek egy frissítést, a szöveges cikkek pontosabb célzásához. Ezzel azonban összekavarták a navigációt az oldalon. (vagy már hamarabb volt?) Mindegy, most szépen megoldották eg…

Tovább olvasom »

Mindenféle csúnya szavak

Nem írom le, e miatt ne találjanak ide a keresők. De mindenképpen figyelemre méltó történet, a SEOBLOG cikke hívta fel rá a figyelmem. Köszi! A lényeg, hogy egyes szexre utaló szavaknál a Netsprint (lengyel kereső) találati oldalain a szavak kieme…

Tovább olvasom »

Common misconception

Érdekes, az AdWords blog felhozott most egy témát. Ebből azt olvasom ki, hogy tényleg bonyira sikerült a rendszer, magyarázni kell hogy mi hogy működik. A felvetett félreértés most az, hogy ha nincs más hirdető a pályán, csak te, akkor a Google a …

Tovább olvasom »

E-target friss szolgáltatás

Érdekeset újított be az E-target. A termék kulcsszavai mellett be lehet álítani a célcsoportot jellemző kulcsszavakat is. Vagyis ha a termékem mondjuk női táska, akkor körberagozom ezeket a szavakat, de lehet hogy nem állítom be azt a szót hogy di…

Tovább olvasom »

CIB

No, megérkezett a korrekt fordítás. Vajon honnan szakítanak ezek az emberek olyasvalakit aki lefordítja ezt a szemétséget? Momentán a levelezőprogramom azonnal észleli az url hamisítást, pluszban a weboldal az IP cím alapján Olaszországban van… …

Tovább olvasom »

Other unique queries

Utálom az egyéb kereséseket. Ugyanis gyönyörűen konvertálnak, de fogalmam nincs mire keresett a látogató. De arról sincs fogalmam, hogy a Google miért nem mutatja meg hogy mire kerestek. Ráaádásul miért kerünek ezek ennyi külön sorba? Ugyanazon Re…

Tovább olvasom »

Analytics Goal vs. AdWords Konverzió

Érdekes kérdés. Tegyük fel hogy: Van egy weboldalam, és többféle dolgot is árulok. Van az oldalon Analitika, és AdWords hirdetésekkel (is) reklámozom az oldalt. Lehetséges vásárló nézelődik, keres, hirdetésemre kattint, meglátogat, vásárol. De aho…

Tovább olvasom »