Placement targeted revisited

És igen, igen, igen! Megy a Placement Targeted kampány, vagyis a CPC site targeted (leánykori nevén). Íme képernyőfelvételek: Az önreklám a belépőoldalon: A választható opciók: Ráadásul valamilyen rejtélyes (itt elmagyarázva) ok miatt szerintük ne…

Tovább olvasom »

Nincs többé site targeted hirdetés?

Mert mostantól Placement Targeted kampányoknak hívják őket. És van egy frissesség is a dologban, ugyanis innentől elérhető a CPC árazás itt is. Azt hiszem az elsők között leszek akik kipróbálják 🙂 Végre! Na, megpróbáltam. De nincs meg ez az opci…

Tovább olvasom »

Negatív kulcsszavak kicsit másképpen

Az Inside AdWords blog adta az ötletet hogy írjak erről is. Olyan egyértelműnek tűnik, de mégsem az. Negatív kulcsszavak használata tulajdonképpen egyszerűnek tűnik, de mégsem az. Mondjuk egy bank hirdet, és a kulcsszó a betét. Természetesen érdem…

Tovább olvasom »

Google Advanced Search Spam

Na ez most mit is jelent? Nem is olyan régi az újítás, a levélszemetek küldői ismerték fel. A Google keresőben a keresést lehet „finomítani” további változókkal, ráadásul ott van az a fránya Jó napom van gomb is alul. Vagyis ha valaki ügyes, akkor…

Tovább olvasom »

AdWords frissülések

Kettő friss dologról tudok beszámolni, az első ígéretes: Mostantól beálíltható az idő, szám és dátum formátum az AdWords-ben. Remélem odafigyeltek a panaszaimra, és nemsokára a valuta beállítás is változtatható lesz. A másik a KeyWord Tool. Mostan…

Tovább olvasom »

E-target

Most örülök. Mert azt látom, hogy gyorsul az E-target. A napokban bevezettek egy frissítést, a szöveges cikkek pontosabb célzásához. Ezzel azonban összekavarták a navigációt az oldalon. (vagy már hamarabb volt?) Mindegy, most szépen megoldották eg…

Tovább olvasom »

Mindenféle csúnya szavak

Nem írom le, e miatt ne találjanak ide a keresők. De mindenképpen figyelemre méltó történet, a SEOBLOG cikke hívta fel rá a figyelmem. Köszi! A lényeg, hogy egyes szexre utaló szavaknál a Netsprint (lengyel kereső) találati oldalain a szavak kieme…

Tovább olvasom »

Common misconception

Érdekes, az AdWords blog felhozott most egy témát. Ebből azt olvasom ki, hogy tényleg bonyira sikerült a rendszer, magyarázni kell hogy mi hogy működik. A felvetett félreértés most az, hogy ha nincs más hirdető a pályán, csak te, akkor a Google a …

Tovább olvasom »

E-target friss szolgáltatás

Érdekeset újított be az E-target. A termék kulcsszavai mellett be lehet álítani a célcsoportot jellemző kulcsszavakat is. Vagyis ha a termékem mondjuk női táska, akkor körberagozom ezeket a szavakat, de lehet hogy nem állítom be azt a szót hogy di…

Tovább olvasom »