Online médiaköltés csillagok háborúja

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Az egyik forrás szerint az online költés 2011-re 42 milliárd dollár lesz.
A másik azt mondja, hogy 2012-re 61 milliárd dollár lesz.

Természetesen ezekben a számokban sok minden benne van, még a szponzorált cikke is (szerintem).
A legdurvább növekedési üteme három területen lesz, melyek: keresés, megjelenítés (Display) és az apróhirdetés.
A keresőkban fizetett hirdetés 40%, megjelenítés (szerintem ez lehet ugyanúgy keresőhirdetésen belül) 20%, és az apró 17%.

Durva számok, még akkor is ha az USA-t veszik alapul.

Media_httpamadeoblogc_vofda

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink