Ma reggel kinyitottam a hűtőt, és (szakmai ártalom!) megláttam egy weboldal címet.
És arra gondoltam:
Bár minden cég ennyire nyitott lenne!
Egy kevés online információ, receptek, felhasználási javaslatok, és máris kész a márkahűséget előkészítő kommunikáció. Nem kell hozzá mosolygó háziasszony aki a friss élesztőtől lesz kizárólagosan boldog, nem kell mindenféle izzadságszagú kreatív ötlet, csak ennyi.
Mellékesen jegyzem meg, jó lenne ha észrevennék azt a pici, de érdekes piacot amit én jelentek. Én nem sütök és főzök az élesztővel; hanem megeszem. Kis golyót gyúrok a friss élesztőből, és bekapom. Nem kapszoilában, kivonatként ötezerért, hanem 99 forintért három naponta. Hogy miért?
1, finom
2, Élelmiszeripart tanultam három évig. A vitaminok természetes arányokban és bőségesen megvannak az élesztőben.
3, állítólag szépíti a bőrt.
Szóval van itt egy másik piac, akinek (akár) lehetne másképpen is csomagolni a betevő élesztőt. És nem 99-ért, hanem 199-ért adni fele mennyiséget, de szépen adagolva (golyócskákban? :-).