Reggel – hűtő

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ma reggel kinyitottam a hűtőt, és (szakmai ártalom!) megláttam egy weboldal címet.

Media_httpamadeoblogc_iafft

És arra gondoltam:
Bár minden cég ennyire nyitott lenne!

Egy kevés online információ, receptek, felhasználási javaslatok, és máris kész a márkahűséget előkészítő kommunikáció. Nem kell hozzá mosolygó háziasszony aki a friss élesztőtől lesz kizárólagosan boldog, nem kell mindenféle izzadságszagú kreatív ötlet, csak ennyi.

Mellékesen jegyzem meg, jó lenne ha észrevennék azt a pici, de érdekes piacot amit én jelentek. Én nem sütök és főzök az élesztővel; hanem megeszem. Kis golyót gyúrok a friss élesztőből, és bekapom. Nem kapszoilában, kivonatként ötezerért, hanem 99 forintért három naponta. Hogy miért?
1, finom
2, Élelmiszeripart tanultam három évig. A vitaminok természetes arányokban és bőségesen megvannak az élesztőben.
3, állítólag szépíti a bőrt.

Szóval van itt egy másik piac, akinek (akár) lehetne másképpen is csomagolni a betevő élesztőt. És nem 99-ért, hanem 199-ért adni fele mennyiséget, de szépen adagolva (golyócskákban? :-).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink