Ügyfél hozzáférése

Biztosan lesz akinek ez újdonság. Igen, lehetséges (és szerintem ez az egyetlen korekt megoldás), miszerint az ügyfél teljes jogú hozzáféréssel rendelkezzen a keresőmarketing account-hoz. Ha nagyon fakezű, meg lehet kérni hogy ne nyúljon a beállít…

Tovább olvasom »

Domain Ad Exclusion tool?

Nagyon sok a panasz, hogy a Content Network-ből nem lehet kizárni a Domain Parking oldalakat.Rebesgetik hogy nemsokára lehet. Ollé, ez végre egy csomó kidobott pénzt megspórolna (nem hiszek a domain parkokon elhelyezett hirdetésekben, ráadásul sze…

Tovább olvasom »

Serló Holmész

Először is, gratula Google, mert a Serlok Holmész keresésre kijavított: Igen, jó a javítás, de én nem erre kerestem, szerettem volna egy John Lennon verset magyarul előkeresni. Konkrétan ezt kerestem (Anne Duffield példátlan ecsete). A pontos kere…

Tovább olvasom »

Megbolondult az AdWords Editor

Minden jogosultságom megvan. Szépen vagyunk. Mostantól a rendszer nem alkalmas arra hogy másoljak, mozgassak hirdetéseket, ez a szoftver meg éppen úton az inkompatibilitás menyország felé. Abba kéne hagynom mára? Lehetséges.

Tovább olvasom »

Click Fraud

Ma egy nagyon gyanús esetet vizsgálgattam elég hosszú ideig. Egy ügyfelem kampányaiban az egyik termék elég rendesen konvertál, míg a másik egyszerűen halódik. Igaz, a komoly verseny miatt nem a keresések között licitálok nekik sokszáz forintért, …

Tovább olvasom »

Online médiaköltés csillagok háborúja

Az egyik forrás szerint az online költés 2011-re 42 milliárd dollár lesz. A másik azt mondja, hogy 2012-re 61 milliárd dollár lesz. Természetesen ezekben a számokban sok minden benne van, még a szponzorált cikke is (szerintem). A legdurvább növeke…

Tovább olvasom »

Reggel – hűtő

Ma reggel kinyitottam a hűtőt, és (szakmai ártalom!) megláttam egy weboldal címet. És arra gondoltam: Bár minden cég ennyire nyitott lenne! Egy kevés online információ, receptek, felhasználási javaslatok, és máris kész a márkahűséget előkészítő ko…

Tovább olvasom »

Vissza az íróasztalhoz?

Mi történt? Eddig azt hittem hogy a szakmai közönség hozza a napi forgalmam nagy részét. Erre a szerdai konferencia alatt nem hogy csökkent, de nőtt a forgalmam, ráadásul azóta is csak megy felfelé. (Az Analytics szerint egyedül a szerda volt ami …

Tovább olvasom »

Én kicsi pónim

Ma lekérdeztem egy gyors kimutatást a plussmacko.hu oldal kampányáról. Kíváncsi voltam, hogy mely kereséseknél vagyunk ott, esetleg van-e kizárandó kulcsszó. És ezt a képet találtam: A számok nem érdekesek, az arányok annál inkább. A kattintások a…

Tovább olvasom »