Mi történik Karácsonykor?

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Momentán ezt jó lenne tudni. (a Karácsony előtti keresőmarketingről beszélek)

Találgassunk együtt egy kicsit a tavalyi trendek nézegetése közben:

1, A keresések száma nőni fog. Ez tuti, érzem a hirdetői aktivitáson, hogy egyre több cég egyre izgalmasabbnak, és kihagyhatatlannak tartja a keresőkben való megjelenést. Az ajándék szóra való keresések trendje:

Media_httpamadeoblogc_aclpj

2, Állítások szerint magasabb a vásárlási kedv, ezért a konverzió nőni fog. A grafikon az ellenkezőjét mutatja (hiszen ez ellen ható hatás a megnövekedett verseny a vásárló forintjaiért). Vagyis pontosítok, a Konverzió emelkedését mutatja mondjuk december 12-ig, majd zuhanórepülés Szilveszterig. Ez is érdekes, mármint a 12-i dátum!

Media_httpamadeoblogc_ggaaa

3, CPC nőni fog – ez egyben teljesen biztos vagyok.

4, CPA csökken. Ez érdekes feltételezés, mindenesetre a Google grafikonja szerint a CPA csökken. Meglátjuk, én ebben kevéssé hiszek, hiszen adott a CPC növekedése, az erősebb verseny.

5, Szinte MINDEN hirdető (kivéve aki szilveszteri bulit/szállást vagy rakétát akar eladni), Karácsony estétől lelövi a hirdetéseket. Miért is? Ott van egy vákuum, amikor lehet olcsón hirdetni! És aki akkor keres, az ugyanúgy szeretne találni és vásárolni!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink