Ügyfél hozzáférése

Media_httpamadeoblogc_hcxfq

Biztosan lesz akinek ez újdonság. Igen, lehetséges (és szerintem ez az egyetlen korekt megoldás), miszerint az ügyfél teljes jogú hozzáféréssel rendelkezzen a keresőmarketing account-hoz.
Ha nagyon fakezű, meg lehet kérni hogy ne nyúljon a beállításokhoz, lehet neki alacsonyabb szintű jogokat adni, de a lényeg, az ő pénze, láthassa ha akarja hogy mi történik vele.

Akinek a PPC rendszer kezelője ilyen dumákkal jön hogy:

– Több ügyfelet is kezelek egy account alatt, ezért nem adok hozzáférést
vagy
– Adjon meg 10 kulcsszavat, és azokkal a következő egy évben ott lesz a Google keresőben, egyszeri díjért.

Na azokat éppen nagyon megvezetik.
Ugyanis a Google rendszere alkalmas arra, hogy egy un. My Client Center-en keresztül sok sok ügyfél kampányait kezelje a szolgáltató egy belépéssel, miközben az ügyfél a saját belépésével csak a saját kampányait látja.
Ugyanígy, ügynökségek az E-target rendszerében is kaphatnak egykapus belépést.

A 10 kulszó meg nagyon átlátszó átverés. Hiszen az induló kulcsszavakat igen, érdemes elkérni az ügyféltől, de olyat még nem láttam amikor ez a szám megáll 10-nél. Sőt, 10 indló kulcsszó alapból 100 fölé emeli az induló kulcsszavak számát. Ráaádsul egy évre előre kifizetni valamit. Hogyan? Ki határozza meg a költést? Mennyi lesz az átkattintások száma? Aránya? Megoszlása? Stratégia? ?????

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink