Fura kiszivárgott screenshot

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Media_httpamadeoblogc_zvvfo

A találatok alatt vannak relytélyes számok, GG Score dollárban, meg PVs. Olyan mintha ezen a pontomn keveredne az organikus listázás és a Google AdWords hirdetés értékelése… De mégsem.

Majd Matt Cutts írt válasz a felvetésekre:

Our organic search results have always been completely independent from our paid advertisements. We consider the objectivity of our search results to be paramount to our success and would never compromise that in any way.

The screenshot shows a tool that is not used by the search quality team in any way. It is a tool used by members of our AdWords sales team to help prioritize new customer acquisition. We are strongly committed to maintaining the integrity of our organic search results.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink