Serló Holmész

Először is, gratula Google, mert a Serlok Holmész keresésre kijavított:

Media_httpamadeoblogc_dsxhh

Igen, jó a javítás, de én nem erre kerestem, szerettem volna egy John Lennon verset magyarul előkeresni.
Konkrétan ezt kerestem (Anne Duffield példátlan ecsete).
A pontos keresés Serló Holmész kellett volna legyen. Ezzel akartam bevezetni hogy ma nyomozósdit játszom, és lám, ebből is lett egy érdekes poszt. Na haladjunk:

– Aggyeggy cigit, Zoxó – mondta Holmész hirtelen. Ránéztem kollégiámra, lemérve, hogy magyarázatát adja járatlan kitörésének; õ viszont nem adott jelet, kivéve legjobb lábának apró mozdulatát, mellyel Zoxó Whitneyt a földre teringette. – Aggyeggy cigit, Zoxó – ismetélte úgyszórvány hisztériszonyosan.

A lényeg hogy ismét nyomozásba kezdtem. Ezúttal egy másik ügyfelem hirdetései között veszett el összesen xx kattintás. Ugyanis az account ezt mutatja az elmúlt hétre:

Az AdWords felületen ugyanis ezt látom:

Media_httpamadeoblogc_zjyqt

Eggyel beljebb a legjobban teljesítő reklámcsoport:

Media_httpamadeoblogc_qjcsa

És a report szerint (csekkoltam háromszor is, ugyanazon időszakra kértem le a Report-ot)

Media_httpamadeoblogc_dgafy

Még egy ellenőrzés belefér, mondjuk a Google Analytics mit mutat:

Media_httpamadeoblogc_godgl

Vagyis ott van az, szépen, összecsengenek a számok, de a Report nem akarja megmutatni hogy mely oldalról jött forgalom. Kezdjek el gyanakodni hogy ez leparkolt domain oldalakra kattogott el?

Emil ment Google-hoz, közvetítek.

Utólagos bejegyzés:
Megjött a válasz. Szerintük később kéne lefuttatnom a Report-ot. (megtettem, most 241 kattot látok 131 helyett).
Valamint a válasz szerint (idézem):

„Statistics from some properties that are a part of the Google
Content Network may not be included by the Placement Performance report,
such as Gmail.com.

Vagyis:
A Google Tartalmi Hálózat egyes részeinek (mint például a gmail.com) adatai lehetséges hogy nem szerepelnek a Placement Performance Report-ban.

Hoppá. Miért is nem szerepel? Nekem az is információ lenne, jó lenne tudni és paraméterezni azokat is.
De vissza a számokhoz. Most ezt látom:

Media_httpamadeoblogc_tcflo

Vagyis a tegnapi Report-ban keresett kattintások majdnem megvannak, már csak a megjelenések száma nem konzekvens. Tegnap volt 49 ezer, ma 83 ezer, az AdWords szerint pedig volt 185 ezer impression (a Content Network-ön belül). Na most ha a hiányzó 100.000 megjelenés nem hozott kattintást, és a Content Network azon részei amelyek Google tulajdonban vannak, azok nem látszanak a statisztikában (feltételezés!), akkor volt a Google rnedszerében 100.000 olyan megjelenés amelyhez egy kattintás sem tartozott. Ha ennyire iszonyatosan hatástalan a Content Network Google része, akkor biza én sem adnám ki a számokat. De nem tudom elhinni hogy ennyire rossz lenne például a Gmail. De akkor hol van a 100.000 impression???

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink